Gå til innhold

Hardware.no: Hva med et Overklokking.no team

Anbefalte innlegg

I`m in dudes!

Men hvorfor ikke dele in klassene i pris klasser (bare hardware)?

"top 10 under 5 000kr klassen" :blush:

"top 10 under 15 000kr klassen" :yes:

"top 10 under 25 000kr klassen" :cool:

så kan man jo ta utgangspunkt i hva PC`ene koster nye u/ frakt. :roll:

Det hadde vært det beste syntes nå jeg.... :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei det ville ikke funke, en ny maskin til 20 000 i dag ville jo fort havne i en annen prisklasse etter noen mnd dette ville bare bli rot.

Det bør vere en klasse for 3d 2001, en for 2003 osv. Så kan det gjerne vere en egen liste med topp 10 for de forskjellige cpuèr som A64; Prescott, P4, xp osv det samme med grafikkort,

Lenke til kommentar

Vil alt bli gjort manuelt for teamlederen? Slik at han sitter å oppdaterer listene for hver score han får fra folk som vil være med? Om det er sånn, blir det da ikke mye arbeid for en person? Nå er jo det litt vanskelig å si hvor mange som vil være med, men om det blir annonsert på overklokking.no eller hw.no vil det bli en del arbeid ihvertfall.

Men jeg er interesert i å være med å bidra, bare ikke det blir for mye

Lenke til kommentar

Det bør vel vere en minimumsgrense for å komme på en slik liste , altså at du har en grense nedad på scoren for å komme inn feks at du må vere over 15000 poeng i 2001 og 4000- 5000 i 03. Bare en ide for å redusere arbeidsmengden, da dette er for å konkurere mot andre i høyest mulig score

Lenke til kommentar
Det bør vel vere en minimumsgrense for å komme på en slik liste , altså at du har en grense nedad på scoren for å komme inn feks at du må vere over 15000 poeng i 2001 og 4000- 5000 i 03. Bare en ide for å redusere arbeidsmengden, da dette er for å konkurere mot andre i høyest mulig score

Virker som en grei ide, uansett hvilken skjermkort klasse man deltar i må man opp mot 15000....

Lenke til kommentar

Jeg skal ta en diskusjon om dette med Lars, så kommer vi tilbake med mer info.

Ang. klasseinndeling og "opptakskrav": Jeg tenker vi deler inn noe i retning av dette:

3D Mark versjon

'- GPU modell

Når det gjelder opptakskrav, vil vi sette en fornuftig nedre grense for hver kategori. Ettersom hensikten med dette er å oppnå høyest mulig 3DMark -score, er det temmelig uinteressant å få opp resultater som er middelmådige eller dårligere.

Lenke til kommentar
Høres veldig bra ut yummy. Noe jeg synes er viktig er at denne personen har både interesse for og peil på 3DMark.

Jeg er allerede i gang med å skrive en guide om 3DMark generelt og hvordan oppnå en høy score, jeg tenkte å poste den i forumet, men er det interesse for å legge den ut på ok.no kan jo det gjøres.

Dersom den er god, er vi absolutt interessert i å publisere den på Overklokking.no. :)

Lenke til kommentar
Høres veldig bra ut yummy. Noe jeg synes er viktig er at denne personen har både interesse for og peil på 3DMark.

Jeg er allerede i gang med å skrive en guide om 3DMark generelt og hvordan oppnå en høy score, jeg tenkte å poste den i forumet, men er det interesse for å legge den ut på ok.no kan jo det gjøres.

Dersom den er god, er vi absolutt interessert i å publisere den på Overklokking.no. :)

Nå mens vi er igang med et 3dmark team, kunne ikke det ha blitt satt opp overklokking`s score (Høyeste klokk med type kjøling på både cpu og skjermkort) Jeg hadde i allefall likt noe slikt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...