nosto Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Overklokking.no teamet har miforstått ; HØYERE poengsum gir BEDRE plassering :!: Eller kansje de som forstod det er på teamet til OcShoot.no Medlemmene der får hjelp av OcShoot gutta til å klatre oppover på resultatlista (en slik ekspertise er fraværende her ) Join OcShoot.no teamet å sjekk inn på #ocshoot@efnet så hjelper de folka deg - jeg økte min score med over 2000 i 3dmark03 på samme hardware etter å ha fått råd av ekspertene der En ting skal du ha for ex-nor, du er flink å pimpe Ocshoot i nesten alle postene dine. Endret 16. juni 2005 av nosto Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Overklokking.no teamet har miforstått ; HØYERE poengsum gir BEDRE plassering :!: Eller kansje de som forstod det er på teamet til OcShoot.no Medlemmene der får hjelp av OcShoot gutta til å klatre oppover på resultatlista (en slik ekspertise er fraværende her ) Join OcShoot.no teamet å sjekk inn på #ocshoot@efnet så hjelper de folka deg - jeg økte min score med over 2000 i 3dmark03 på samme hardware etter å ha fått råd av ekspertene der Ja mulig noen får råd,men det gjelder jaggu ikke alle, noen blir regelrett bedt om å dra dit peppern gror. Greit å få frem begge sider da. for som alle andre "medaljer" har også denne en bakside Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Nå er vel de fleste som har postet i denne tråde klar over dette, men nå som 3DMark06 nettopp har kommet har vi fått en slik tråd. Post dine 3DMark06 resultater her. Mitt innlegg kommer pga. at denne tråden er sticky og den derfor sikkert får mange treff fra personer som ikke vet dette. God lesning. Endret 19. januar 2006 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
nosto Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 ja men den er for 06.hva med resten Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 jamen den er for 06.hva med resten 5466893[/snapback] Nå er det vel 3DMark06 som kommer til å være mest aktuelt i tiden som kommer så jeg ser ikke det store behovet for at man skal ha oppdaterte resultater for de eldre versjonene. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 jamen den er for 06.hva med resten 5466893[/snapback] Nå er det vel 3DMark06 som kommer til å være mest aktuelt i tiden som kommer så jeg ser ikke det store behovet for at man skal ha oppdaterte resultater for de eldre versjonene. 5467051[/snapback] Tja.. regner med det fortsatt vil bli benchet 01 f.eks.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå