Mushaboom Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Nå er jeg ingen sjømann, dette var et engangs tilfelle.. Kunne ikke sie nei til et sånt tilbud oga 3dmark jobben min.. Som sagt var det meningen at min bror skulle holde teamet gåernde i sommer. Men det vart desverre ikke gjort. Og derfor gjelder det å få fingen ut nå! Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har sendt listene så de blir publisert anytime:) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har sendt listene så de blir publisert anytime:) nå begynner det å ligne på et prosjekt! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har sendt listene så de blir publisert anytime:) nå begynner det å ligne på et prosjekt! Eller kanskje ikke..... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Ser ikke noe jeg heller Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Lars mailet meg og sa han hadde vert uten nett tilgang.. Han kom sannsynligvis til å publisere det på søndagen Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Som dere kan se er 3dmark listene oppdatert nå.. Om noen skulle føle seg oversett, så er det bare å maile.. Dere ser hvilken system info som jeg skal ha.. Forslag til forbedringer og lignende mottas også med takk Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Som dere kan se er 3dmark listene oppdatert nå.. Om noen skulle føle seg oversett, så er det bare å maile.. Dere ser hvilken system info som jeg skal ha..Forslag til forbedringer og lignende mottas også med takk Der ja. Få som har meldt seg på, 2. plass med min eldgamle score Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Det er veldig få.. Men regner med det er fordi at dette prosjektet har tatt så lang tid... Håper flere melder seg på når de ser at listene er komt opp Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Kan ikke overklokking.no lage en liten nyhet om Teamet på sidene sine da? Tror ikke så mange vet om at dette prosjektet omsider er dratt igang Lenke til kommentar
eiD Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 var ikke noe av tanken å "promotere" OK.no på orben? Altså bruke "Overklokking.no - 3dMark Team" i navnet eller noe? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Som dere kan se er 3dmark listene oppdatert nå.. Om noen skulle føle seg oversett, så er det bare å maile.. Dere ser hvilken system info som jeg skal ha..Forslag til forbedringer og lignende mottas også med takk Øyh følte meg litt oversett og sendte mail og nada skjer. Hvorfor? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 var ikke noe av tanken å "promotere" OK.no på orben? Altså bruke "Overklokking.no - 3dMark Team" i navnet eller noe? Jo. Har ikke dette blitt gjort? Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det er meningen at det skal stå Overklokkiong.no 3DMark-Team på orben for å "promotere" ja.. har ikke skrevet dette noen plass. Skal få gjort det.. Det kommer oppdateringer en gang i uken, fordi det blir tungvindt for den som skal publisere når man får en oppdatering pr dag.. Da er det mye enklere å samla alt opp gjennom uken å publisere det da.. Dette vil bli gjort på søndag/mandager.. Derfor er ikke de som er påmeldt siden forrige oppdatering på listen nå.. Det er meningen at det skal informerest litt nærmere om teamet, men det er fortsatt litt småting som vi driver og forandrer på.. Fks mailform til påmelding.. Gjør det litt enklere for meg og da slipper dere å sende en mail for å melde dere på.... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Må vel bumpe denne enda en gang. Har det stoppet, eller skjer det noe enda? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Liten teaser... Har nå sendt avgårde Vapo-en min for litt R404 gas og tuning... Som bildet viser har jeg laget en holdown for ATI som fungere meget bra, har også en FX utgave klar når jeg mottar et kort fra Novec Eneste tingene jeg må forbedre er isoleringen, kortet blir nemlig litt vel kaldt under idle. Dette burde derimot ikke være et stort problem og kan løses rimelig kjapt. Så nå sitter jeg bare å venter på at enheten skal komme tilbake med litt ekstra kjølekrefter Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 sykt, sånn kjøling vil jeg og ha Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Ja det skjer noe enda. Men det har ikke komt oppdateringer idet siste, fordi vi har omstrukturert litt på listene. Vi skal også nå legge inn 3dmark05... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg spør igjen jeg. Kan ikke dere i overklokking.no reklamere litt for teamet på fremsidene deres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå