SupremeX Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Kommet noe mer info om dette? Skjer det noe i det hele tatt, eller har alle ferie? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg fikk noe info tidligere, men venter på oppdaterte lister fra adrage nå. Hvis han er på ferie får vi bare smøre oss med litt tålmodighet - sommertid er tross alt ferietid! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Nå da? Ferien begynner jo å ta slutt nå, er det noe nytt i denne saken? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Nå da?Ferien begynner jo å ta slutt nå, er det noe nytt i denne saken? Det har sikkert stoppet opp pga noen har tatt vann over hodet. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 ahdrage er vel hjemme nå, mener han var innlogget for et par dager siden. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Ja, da bumper jeg på nytt. Skjer det noe her, eller er prosjektet dødt? Endret 7. august 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Sikkert lang ferie eller noe slikt. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ikke dødt, bare ahdrage som jobber, Lars uten nett, Vidar nettopp tilbake fra ferie og jeg som sitter med nok av mitt eget styr, hadde jeg hatt tilgang skulle jeg ha oppdatert for dere, men det har jeg desverre ikke enda. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ikke dødt, bare ahdrage som jobber, Lars uten nett, Vidar nettopp tilbake fra ferie og jeg som sitter med nok av mitt eget styr, hadde jeg hatt tilgang skulle jeg ha oppdatert for dere, men det har jeg desverre ikke enda. Ja ja ja, det var da litt bedre da, jobbe må vi jo alle. (godt med ferie ) Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Er tilbake etter 8 meget økonomisk innbringende uker på sjøen Skal få fortgang på dette styret, det begynner å bli flaut. Men det var ikke mye jeg kunne gjøre fra nordsjøen. Broren min skulle holde litt styr på det, men han har ikke fått tid... Er uten internett den neste uken, så kjøp litt tålmodighetskrem til Hvis noen lurer på hva man kan tjene på 8 uker på sjøen så sier jeg det ikke. Men hvis dere tipper rundt 95000 så er det korrekt Mvh Alf-Henning Drage Forhåpentligvis fortstatt Overklokking.no 3DMark Team-Leder Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 You are still our leader mista ah the p.i.m.p dragon Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Håper det er etter skatt gitt. Tjener det på 4 uker som regel (med litt overtid ) Men hvis du har vært på jobb så er alle mine negative tanker om deg nå gått i glemmeboken. Ser frem til litt action nå Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 hehe, det er nok før skatt Men det er masse for en fattig student Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Er det fortsatt mulighet for å bli med? Ta gjerne kontakt, dette ønsker jeg sterkt! Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Er det fortsatt mulighet for å bli med? Ta gjerne kontakt, dette ønsker jeg sterkt! Selvsagt, les denne posten for mer info, http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=190347&st=240# og send så alt til [email protected] Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Er det fortsatt mulighet for å bli med? Ta gjerne kontakt, dette ønsker jeg sterkt! Selvsagt, les denne posten for mer info, http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=190347&st=240# og send så alt til [email protected] Og vent et par-tre månder for og få resultatet på nett. Seriøst, dette må være det mest misslykkede prosjektet til overklokking.no edit: noensinne Endret 24. august 2004 av suzze Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Det har tatt veeeldig lang tid, ja. Men dersom ahdrage er klar, kan jeg få dette ut på noen få minutter... Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Joo. Det har tatt veldig lang tid.. Det vart ingenting i sommerferien fordi jeg var på sjøen hele tiden. Listene er ferdig, jeg skal bare oppdatere de som jeg har fått inn iløpet av sommerferien. Dette har ikkje vert gjort etter at jeg har komt heim fordi jeg har flyttet og vert uten nettforbindelse. Beklager at det har tatt sånn tid. Skal få oppdatert og sendt listene snarest mulig til Vidar Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det har tatt veeeldig lang tid, ja. Men dersom ahdrage er klar, kan jeg få dette ut på noen få minutter... Nei det har ikke tatt "veeeldig lang tid" det har tatt et hav av tid og jeg mener de som starter slike prosjekter bør kunne levere det de mener de kan og ikke bare stoppe helt opp å si "men jeg måtte jobbe". Det er klart joben kommer først men har man en jobb som krever at man må være borte i månedsvis så tar man ikke på seg slike ekstra jobber. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Nå er jeg ingen sjømann, dette var et engangs tilfelle.. Kunne ikke sie nei til et sånt tilbud oga 3dmark jobben min.. Som sagt var det meningen at min bror skulle holde teamet gåernde i sommer. Men det vart desverre ikke gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå