knut-eirik Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Fikk ikke maskina opp å gå før nå, blir litt sent med test nå, men i morgen Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Blir spennende å se res . Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Da var listene ferdig... Skal sende dem til publisering nå Beklager at det gikk lang tid... Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kan legge til at når listene kommer ut, er det bare å si ifra om du savner deg selv der.. Var litt rot i begynnelsen.. Så er det også bare å komme med forslag til forbedringer... Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 jeg (og sikkert flere) har veldig lyst til å være med i "teamet" men har ikke noe peiling på å få bedre ytelse (klokking) av sjermkortet. Jeg ville vært kjempe glad om noen kunne lage en "klokke" guide for dette! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) jeg (og sikkert flere) har veldig lyst til å være med i "teamet" men har ikke noe peiling på å få bedre ytelse (klokking) av sjermkortet. Jeg ville vært kjempe glad om noen kunne lage en "klokke" guide for dette! Sett denne her? edit: tulle-link Endret 16. juni 2004 av suzze Lenke til kommentar
Novec Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 jeg (og sikkert flere) har veldig lyst til å være med i "teamet" men har ikke noe peiling på å få bedre ytelse (klokking) av sjermkortet. Jeg ville vært kjempe glad om noen kunne lage en "klokke" guide for dette! Vi har planer om en slik guide om en måned eller to, etter at Espens serie av BIOS-relaterte guider er ferdig. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Er det for sent å bli med? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 nei, hvorfor skulle det være det? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Nei, dette er et rullende prosjekt, så det er bare å henge seg på når du har en score å melde. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg vil også joine team overklokking.no! Jeg har ikke så høy score da Har foreløpig Denne 3dmark03 scoren da:P Hvorfor er ikke omega driverene futuremark veryfied? Har nyeste omega! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hei ahdrage. Sendt deg en mail, men ikke på den spesifiserte for prosjektet sendte på hotmail adressa di... Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Den er nok ikke i bruk:P Prøv [email protected] du Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Med fare for å ha gått glipp av noe, så lurer jeg på hvor listene blir av? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Ja, jeg bumper tråden fordi jeg lurer på om det er noen framgang? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Prøver nok en gang, og spør: Skjer det noe med dette prosjektet? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 ahdrage har en liten ferie, men ellers er alt i gang enda. Desverrre dog har det vært en rimelig laber tilsluttnng på resultater. Grunnen til ingen oppdatering på scores er jeg usikker på, men skal sjekke det opp asap! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Da har jeg sendt mail og bedt om å bli med, mangler en del for å nå opp blant de beste da, men morro likevell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå