Gå til innhold

Hardware.no: Hva med et Overklokking.no team


Anbefalte innlegg

3dmarkteam

slik er det det vil se ut... Det skal altså både være 03 og 01.. Den siden har ikke blitt lagt ut enda.. Tenkte å vente til jeg fikk litt flere resultater.. Så er det også litt småpussing på det som gjenstår... Har hatt så mye å gjøre med tentamens perioden nå at den ikke har blitt gjort helt ferdig, men den lagt ut i lløpet av de nærmeste dagene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Veeeldig liten respons på teamet... Har fått 6-7 mailer med resultat... Har hatt litt problem med outlooken min så jeg har mistet 2 av mailene.. De som savner seg sjøl i lista når den kommer ut får bare rope ut... Minner om oppsettet lenger oppe... Vennligst bruk det, vil ikke bare ha en futuremark link:)

Dere får vel flere bidrag nå når x800 korta kommer i hus, regn med meg i løpet av neste uke

Lenke til kommentar

Fikk nesten lyst til å joine jeg også nå, fikk klokkelysten igjen idag :D

 

Gikk fra ca. 3500 til 6200 i 3dmark03, og enda har jeg ikke klokka cpu noe spesielt...

 

9800SE AIW

Xp2500@3200

Geil 256x2

 

Gleder meg til imorgen :D *klokke mere*

Lenke til kommentar

får en noen mailer med bare linken til futuremark, vil helst ha det slik oppsettet ovenfor viser. Virker kanskje litt pirkete, men det blir mye enklere for meg når jeg slipper å klikke linker og lete etter informasjonen. Det står heller ikke all info som jeg skal ha når det bare er en link

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
får en noen mailer med bare linken til futuremark, vil helst ha det slik oppsettet ovenfor viser. Virker kanskje litt pirkete, men det blir mye enklere for meg når jeg slipper å klikke linker og lete etter informasjonen. Det står heller ikke all info som jeg skal ha når det bare er en link

 

:thumbup:

Du får legge ut resultater da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...