Goophy Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 I et 3dMark team er ikke hvor pent bildet ser ut poenget. Der gjelder det kun å tyne ut max 3dMarks av maskinen. Om du har for mye artifacts vil scoren begynne å gå nedover etterhvert, så det gjelder å finne "balansepunktet", både for minnet og gpu. Kanskje noen skal slenge opp en lite "optimaliseringsguide" for 3dMark01 og 03? Finnes noen på nettet, men jeg synes de er litt lite dyptgående Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Har dette stoppet opp igen nå eller? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hoho, la plutselig merke til en smakfull detalj på samuraisverdet på den ene bakgrunnen.. Den lille HL-logoen som er gravert inn på klingefestet. Nice! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Nå syns jeg dette begynner å ta pinlig lang tid.. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Det er egentlig kl art nå, men sånn som jeg har forstått det har Vidar hatt mer enn nok med bryllup og overklokking.no generelt Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Denne uken skal jeg flytte, i tillegg til at jeg holder på med de siste detaljene før vi lanserer en beta av kjølerdatabasen vår (beta = sterkt begrenset funksjonalitet - vi vil teste og vite at ting funker før vi går videre). Derfor vil nok dette ta noe tid om jeg skal ta på meg all jobben fra vår side - så vi får se om ikke vi får litt hjelp fra novec. ahdrage: du har epost... Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Påmelding og resultater kan nå sendes inn. Bruk følgende epostadresse: [email protected] Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hvordan vil dere at det skal se ut det som sendes inn? Sett opp en mal på hva dere vil ha av informasjon og om det bør være i en spesiell rekkefølge, for å gjøre jobben lettere for han som skal behandle alle dataene.... Kommer nok til å bli en del epost. Hvis det er et standard oppsett kan det kanskje være lett for dere å bare "klipp ut og lim inn".... Bare en tanke... Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Navn, nick, link til score @ 3dmark, opplysning om hardware'n som er brukt. Fyll altså ut dette: Navn: Forum-nick: 3DMark-versjon: 01/03 Link til score @ 3DMark: Score: Relevant HW: Navnet vil IKKE bli offentliggjort! Bruk samme epostadresse som dere har regga på forumet. Når det gjelder relevant HW, vil vi IKKE ha hele leksa. Skjermkort, plattform og hastigheter - ikke om dere har katoder, 3 TB harddisk-plass, flatskjerm eller kaffekoker i maskina. Vi forbeholder oss retten til å avvise innsendte bidrag. ahdrage har ansvaret for dette, så han får i grunnen selv bestemme hva han ønsker å få tilsendt. PS: Mailer som ikke er relevant for din deltagelse i teamet vil ikke bli fulgt opp! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hva med en egen plass til opplysninger om kjøling? Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har laget til et oppsett som jeg har linket til tidligere. Vil ca bli seende slik ut. oppsett Jeg vil altså ha det slik Vidar sa med små forandringer. Navn: Forum-nick: 3DMark-versjon: 01/03 Link til score @ 3DMark: Score: Hardware: CPU: GFX: Driver: Kjøling: OS: Skal få laget en mail form så dette blir litt enklere etterhvert. Tar selfølgelig imot forslag til forbedringer osv.... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hvor ligge team-sidene da? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 se forsiden, linken er like over forum innleggende. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg skal ha en slik tskjorte hvis det blir noe av de ser at jeg er på den midlertidige lista, betyr det at jeg ikke trenger å sende inn mail med specsa mine, eller? Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jo, gjør det - så har ahdrage alle data som trengs. Den siden du ser er bare en midlertidig sak. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Tja da er det vel på tide å grave frem noen res å sende inn. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Veeeldig liten respons på teamet... Har fått 6-7 mailer med resultat... Har hatt litt problem med outlooken min så jeg har mistet 2 av mailene.. De som savner seg sjøl i lista når den kommer ut får bare rope ut... Minner om oppsettet lenger oppe... Vennligst bruk det, vil ikke bare ha en futuremark link:) Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Fått ny XP-M i dag, så skal leke litt framover i uken, får se om det blir noe resultater da Vil også ha nytt A64 HK MED!! PCI og APG lock, ikke stort man får ut av en 3200+ uten.... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) Veeeldig liten respons på teamet... Har fått 6-7 mailer med resultat... Har hatt litt problem med outlooken min så jeg har mistet 2 av mailene.. De som savner seg sjøl i lista når den kommer ut får bare rope ut... Minner om oppsettet lenger oppe... Vennligst bruk det, vil ikke bare ha en futuremark link:) Da har jeg også sendt inn påmelding. Men nå er det ikke gøy lengre, alle er tall-knusere med de nye A64 og XP-M prosessorene sine Ahdrage: Hvis du oppdaterer litt mer fortløpende hadde det vært fint Edit: XP - M that is.. Endret 29. mai 2004 av suzze Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg sendte res i går på 01, men er det bare 03 som er "gyldig"? eller er det ingen som har satt opp noe for 01, finner ikke noen res ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå