Boralis Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Rotfylling ? Ja det blir 3 marsipan og en amalgan Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Nei, det er ingen minstekrav enda iallfall.. Alle kan delta.. Dette kommer jo vel kanskje litt an på hvor mange som blir med på teamet. Det er fks lite hensiktsmessig å skrive en score 1000 i 3dmark2001 i listene...... Da skal jeg ikke sende inn scoren på min gamle ibm maskin , men det er jo litt bedre på den jeg har nå... Vet ikke når dette kommer ut - hadde tenkt å gjøre noe på dette i kveld, men så sa tannlegen noe om rotfylling i morra tidlig... Er vel egentlig bare en ting å si til det: (ingen stor tannlege mann), blir litt redd bare jeg vet at jeg skal ditt. Og jeg byttet tannlege på grunn av at han ikke hadde armlen på stolen sin. Aldri hatt så vondt i hendene som når jeg var ferdig hos han. Bedre og rive armlenene av stolen enn å brekke noen fingre Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg er med hvis dette blir til noe... Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Kjetil har laget et forslag til logo som jeg synes ble veldig bra: Ettersom vi snart vil bytte design, synes jeg i grunnen vi kan bruke forslaget slik det er inntil videre. Hva tror dere? PS: Når dette kommer skikkelig i gang, skal jeg sjekke muligheten for å få laget t-skjorter med denne logoen på - forbeholdt team-medlemmer. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 den så bra ut Jeg blir garantert å hive meg med på teamet når jeg kommer meg ut av heimen her.. og flytter for meg selv.. noe som vill skje om ikke alt for lenge.. og da skal jeg garantert ha en slik skjorte visst det blir noe av Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Kjetil har laget et forslag til logo som jeg synes ble veldig bra: Ettersom vi snart vil bytte design, synes jeg i grunnen vi kan bruke forslaget slik det er inntil videre. Hva tror dere? PS: Når dette kommer skikkelig i gang, skal jeg sjekke muligheten for å få laget t-skjorter med denne logoen på - forbeholdt team-medlemmer. Ikke verst den logon der. <--mener seff: Råkul den logon der Kred til Kjetil for den der ass Edit: btw, hvor kan man se på lister og legge inn res? Endret 29. april 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Men kom til å tenke på en ting.. Jeg sitter nå med ett Middels system, en p4 2,8 og 5600ultra og en heller lite overklokkbar ram Twinmos PC2700@3200. Er jeg utelukket fra listen da? Er det slik at målet er å nå den høyste scoren på 3dmark og ikke innenfor visse grupper? Når man kjører 3dmark så må det jo være en mal som man må kjøre.. f.eks deafult testen. Og ikke slik at folk begynner å kjøre i 800*600 for da blir jo ikke resultatene rett Her er forøvrig min score i 01 3dmark 01 og i 03 3dmark 03 Endret 29. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Målet er å få den høyeste scoren totalt, den høyeste scoren pr. "klasse" (regner med vi deler inn etter type skjemkort) samt hele tiden få høyere score pr. pers. Dette er ikke ment for den ypperste eliten, og hovedmålet vårt når vi nå tar tak i dette er å styrke overklokking, benchmark og kunnskapsnivå hos våre lesere. Jeg håper vi kan få dette over i en database etterhvert. En bieffekt er at vi også vil bli kvitt en del av spørsmålene om hvilke innstillinger man bør bruke og hvilket skjermkort som er av de beste. Vi vil sette opp en standard testmetode som alle må benytte om de skal sende inn resultater til oss, slik at alt går rett for seg. Og skulle noen jukse, vil de bli permanent utestengt fra å kunne delta i teamet. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Er det ikke greit at alle score linkes til orbèn, det vil jo bekrefte alle innstillinger som er brukt. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det er selfølgelig med link til orben, det skulle vel være bevis nok... Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Nja, mener det er noe som kalles en "bugged" score. Dette er noe man får ved heftig overklokking av skjermkortet, der f-eks Nature testen blir helt på tryne høy. Selvfølgelig ser man det på orb-en men det er ikke alle som vet om "feilen". Og derfor er det litt greit med noen rettningslinjer etc. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Ja jeg kjeder meg litt på en fredag.. så derfor lekte jeg photoshop samuraien i fem min Linky 1 Linky 2 Linky 3 what you think Logoen skal all ære gå til kjetil, bildene skal Deviantart medlemene ha æren for Endret 30. april 2004 av Pritorian Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Fett, kjører nr2 som bakgrunn nå! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Ja jeg kjeder meg litt på en fredag.. så derfor lekte jeg photoshop samuraien i fem min Linky 1 Linky 2 Linky 3 what you think Logoen skal all ære gå til kjetil, bildene skal Deviantart medlemene ha æren for Jeg synes det passer bedre med "Only the fastest survive". Men tøffe bilder uansett Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 ja, det var litt tvil om det skulle bli fast eller fasest, hmmm, lager noen nye om jeg gidder, hehe Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 men så er det jo.. når man klokker skjermkortet.. så kommer man jo til en grense artifacts kommer.. skal man ha en grense der eller er det bare å klokke til programmet nesten fryser, men hele skjermen består av artifacts Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Problemet er at det er umulig å være sikker på at alle er ærlige. Dessuten er noen flinkere til å se artifacts enn andre. Det er vel ingen metode for å bevise at en 3DMark run er uten artifacts? Andre på ORB'en overklokker helt til 3DMark nesten låser seg. Da er det vel egentlig greit at vi også gjør det, eller? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Artifacts er lov?! Ellers kommer man aldri opp i rank med det store gutta.. Alle de som topper ORB'en sitter med masse artifacts. Ikke så mye at kortet henger, men så mye at ingen ville ha spilt med de kortene. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Selvsagt er artifacts lov. Noe annet ville være idiotisk. Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Er jo på en måte "feigt" med artifacts da.. men klart, skal man komme noe vei i en konkurranse som det, er det bare å kjøre på for alt som er mulig.. Utnytte "gråsonene" for alt de er godt for.. selv har jeg aldri godtatt ett 3dmark reslutat med artifacts som ett ekte resultat, pga det er ikke slik du vil kjøre maskina til daglig uansett. Magnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå