Boralis Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Er det laget noe sted for å poste scorene eller? Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det er ikke noen plass du kan poste score enda, jeg har laget til et system for listene som jeg har sendt til EC, for "godkjenning" Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det er ikke noen plass du kan poste score enda, jeg har laget til et system for listene som jeg har sendt til EC, for "godkjenning" Fint. Håper vi får litt fortgang i det nå Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 har ikke fått tilbakemelding fra vidar fagerfjord enda, men viser dere hva jeg har laget til. så kan dere også kommer med tilbakemeldinger om hvordan dere vil ha det : 3dmark team Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 har ikke fått tilbakemelding fra vidar fagerfjord enda, men viser dere hva jeg har laget til. så kan dere også kommer med tilbakemeldinger om hvordan dere vil ha det : 3dmark team Er det ikke den som allerede er lagt ut på overklokking.no's sider da? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Klikk på linkene.... Beklager, var litt rask der. Likte denne edit: Hva med å legge til enda en kategori som gjelder for FX5900xt, samt 5900 med 2.8ns minne? Endret 22. april 2004 av suzze Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ok, hva synst du om oppsettet med info om maskin spec osv? Noe du savner der? Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Tenkte på å legge inn ulike katogorier for fks 9800np 9800pro og 9800xt... blir veldig mange kategorier iallfall om vi skal gjere det slik med alle korta... Men må vete hva andre syns om det også, er ikke noe problem å legge det til iallfall... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg syns det er nødvendig å gjøre det, da det blir litt dumt og sammenligne score fra 9800xt og 9800np i samme kategori. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Nei ikke gjør det , det blir totalt kaos og helt uoversiktlig, det kommer jo frem i spesifikasjonene til den enkelte. Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Til å begynne med tror jeg vi skal kjøre dette KISS (Keep It Simple, Stupid!). Når vi en gang i framtiden får lagt dette inn i en database, kan vi lage lister slik hjertet måtte begjære. Pr. dags dato må nemlig listene oppdateres manuelt, og det kan fort bli VELDIG mye arbeid... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Enig, hovedsaken er at dette kommer i gang, så går det seg til etterhvert. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det er jeg enig i. Er jo jeg som skal gjøre det:P Men skal vi da køyre det slik som det står no? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Vet ikke om dette er blitt spurt om før men, vil det være noen mistekrav? Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Nei, det er ingen minstekrav enda iallfall.. Alle kan delta.. Dette kommer jo vel kanskje litt an på hvor mange som blir med på teamet. Det er fks lite hensiktsmessig å skrive en score 1000 i 3dmark2001 i listene...... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Nei, det er ingen minstekrav enda iallfall.. Alle kan delta.. Dette kommer jo vel kanskje litt an på hvor mange som blir med på teamet. Det er fks lite hensiktsmessig å skrive en score 1000 i 3dmark2001 i listene...... Sant. Vil team-sidene bli lagt ut på overklokking.no snart? Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Tror det, venter på tilbakemelding fra EC nå, men jeg rekner med at jeg kan motta poengsummene til folk snart.. Bør vel kanskje lage til et skjema til det... Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Yess!!! Veldig bra ahdrage! Nesten akkurat slik jeg hadde tenkt meg! Jeg er 100% enig i at vi ikke bør gjøre det mer komplisert enn dette i "3DMark database v0.2". Kanskje den kan bygges videre på om den blir veldig populær? Jeg blir gjerne med på å legge inn resultater til sommeren, når jeg er ferdig i garden. (Hvis det trengs noe hjelp, da) Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Minstekrav: ingen. Årsaken til at jeg tok tak i dette er for å styrke overklokking, og et hvert resultat er et godt resultat - så lenge det er bedre enn originalt. Selv startet jeg min overklokkingskarriere ved å klokke en AMD Duron 700 til 1,1 GHz med luftkjøling (stillegående var maskina derimot IKKE). Nå som det ser ut som om overklokking av prosessorer går enda hardere tider i møte (AMD, her har dere STORE sjanser til å kapre et viktig segment! La oss få tilbake ulåste prosessorer!!!), tror jeg det er et steg i riktig retning å fokusere mer på skjermkort enn vi har gjort til nå (slapp av, vi klokker prosessorer så lenge det er mulig! ). Vi tar en rolig start, og ser an hvordan det går. Når vi har litt erfaringer med dette, skal vi få satt opp vårt eget system. Da vil vi også integrere dette med forumets brukerdatabase, slik at alle forumbrukerne våre automatisk har mulighet til å legge inn sin score. Vet ikke når dette kommer ut - hadde tenkt å gjøre noe på dette i kveld, men så sa tannlegen noe om rotfylling i morra tidlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå