It's me Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) asso, dette må dp være med på, unbann han, har fått lang nok URETTFERDIG straff (skjerp deg snekkern din løgner) Gratulerer med en ukes ban og advarsesøkning. Andre som kommer med personangrep og spam kan også vente seg en gratis ferie fra forumet. Hold denne posten ON TOPIC! (en god del off topic svar er slettet) Endret 13. april 2004 av It's me Lenke til kommentar
upside Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 lykke til folkens, flott med et team som ikke har en score over 25k.. lol? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 lykke til folkens, flott med et team som ikke har en score over 25k.. lol? Bra du er positiv Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) lykke til folkens, flott med et team som ikke har en score over 25k.. lol? Vel la oss som vil være her få være i fred så trekker du deg tilbake til dine fantastiske score, så blir alt stilt og fredelig her, da du har en generell dålig holdning til dette forumet etter som jeg ser i dine poster. Må vel være greiere for deg å finne deg et forum du trives i istedenfor å sitte her og syte å klage, det blir bedre for oss som trives her også da Endret 13. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg er litt fornøyd med www.overclockers.com sine lister. Det hadde vært fint om det hadde vært mulig å ha med følgende i lista:. - poengsum med link - både 3DMark03 og 2k1 - en liste for hvert skjermkort - ikke begrensninger for antall personer på hver liste, men en person kan bare være oppført en gang på hver liste. - Opplysninger om klokkehastigheter på skjermkort og/eller CPU/FSB - Opplysninger om type kjøling/temperatur/volt-mod - Kanskje opplysning om poengsummen er nr. 1/2/3...10 i verden med den type skjermkort/totalt - en liste på forsiden av team-siden der de fem/ti beste poengsummene uansett klasse er vist. - event. nyheter om teamet, guider, prosjekter, artikler osv på forsiden. Oida. Dette ble kanskje litt i meste laget... Jeg er gjerne med på å hjelpe til med dette. Jeg har aldri prøvd Dreamweaver, men det kan da ikke være såååå vanskelig? Tiden jeg kan bruke på dette er litt begrenset, grunnet førstegangstjeneste i garden, men jeg kan hjelpe til en god del skulle jeg tro. Bare mail meg! Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 lykke til folkens, flott med et team som ikke har en score over 25k.. lol? Vi har ikke startet opp ennå, så du burde kanskje vente litt med å kritisere? Eller? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 - en liste for hvert skjermkort Evt. bare de tre høyeste elns. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Å bare ha med de tre høyeste blir ikke aktuelt, suzze. Dette skal ikke være en skryteliste for de få som har ræva full av penger, men en mulighet for alle interesserte til å vise fram hva de har. Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Å bare ha med de tre høyeste blir ikke aktuelt, suzze. Dette skal ikke være en skryteliste for de få som har ræva full av penger, men en mulighet for alle interesserte til å vise fram hva de har. Godt sagt!!! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Å bare ha med de tre høyeste blir ikke aktuelt, suzze. Dette skal ikke være en skryteliste for de få som har ræva full av penger, men en mulighet for alle interesserte til å vise fram hva de har. Ikke helt mitt poeng heller, men enkelte her sitter nesten med verdensrekord med enkelte kort. Dette trenger ikke nødvendigvis å være dyre kort, med andre ord ikke fordi de har "har ræva full av penger" som du sier.. --- Trenger ikke nødvendigvis å være de tre beste med hvert kort, men dette blir jo en slags konkuranse, og det er gøy for folk med samme kort og konkurrere, nettopp fordi de ikke trenger å mye penger for å være med Lenke til kommentar
Novec Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Da snakker vi samme språk, suzze :-) Som du sier er hele poenget her at alle skal kunne konkurrere på likefot og få vise fram hva de klarer, uansett hvilket utstyr de har. Lenke til kommentar
upside Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 var kanskje litt kjapp på avtrekkern ja EC. men det ikke noe å skyve under teppet at ingen har over 25k? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 var kanskje litt kjapp på avtrekkern ja EC. men det ikke noe å skyve under teppet at ingen har over 25k? Nei det er så , men vi må vel ikke på død å liv være de beste . Dessuten har vi tross alt blandt de beste reultatene på std oppsett, de som kjører mellom 25-30000 poeng har jo voltmoddet systemene og bruker vapo/prommy kjøling. Ikke at jeg mener dette er galt, men det å komme høyere kan vel de fleste klare som er inntr i å kjøpe ekstra kjøling til 6-7000 kroner. Personelig har jeg vurdert det men kom frem til at støyen i disse er for høy og jeg prioriterer derfor en støyfri vannkjøling og litt lavere score fremfor dette, men all ære til dem som prøver. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Er det lenge til dette starter opp for fullt da? Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 I starten blir det naturlig nok en del innkjøring, men jeg regner med at vi kommer fram til en meget god løsning etterhvert. Jeg venter bare på svar fra teamleder, så kjører vi i gang for alvor. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 I starten blir det naturlig nok en del innkjøring, men jeg regner med at vi kommer fram til en meget god løsning etterhvert. Jeg venter bare på svar fra teamleder, så kjører vi i gang for alvor. Hvem er teamleder da? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Tja... da får jeg legge ut min score her da. Har for tiden bare en '01 poengsum å briefe med (skjønner ikke hvor det ble av '03 summen på 6350), men jeg får kjøre '03 når jeg har tid. http://service.futuremark.com/compare?2k1=7334444 Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 YEAH! Endelig! Hoho, jeg ser at jeg har kommet med på listen også, tøft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå