Boralis Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Hei kan ikke dere lage et overklokkingg,no 3DMARK TEAM. For å bli medlem poster man bare inn overklokking.no 3d mark team etter sitt navn(nick) på orben. I ruten Descriptione må spes på maskinen ligge som feks: CPU (type) klokkehastighet, gpu med klokkehastighet, minne + hastighet, kjølesystem , hovedkort. Tanken var da at overklokking.no så lager en post her der kun de kan legge inn de resultatene , for å få res publisert her må hver enkelt ta kopi av det postete res og sende det som vedlegg i en mail til overklokking.no. Endret 7. januar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Det kan la seg gjøre. Men da må vel mailen sendes til overklokking, ikke hardware. Trenger vi å gjøre noe spesielt for å starte et slikt team? Og er det noen som kunne tenke seg å ha ansvaret for dette? Jeg har nemlig nok å gjøre som det er, men skal gjerne dra dette i gang. Det er heller ikke umulig at vi kan ordne en oversiktsside med topp-10 -liste osv. - det er bare å komme med forslag, så skal jeg se hva jeg får til. Godt initiativ, Snekker'n! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 God ide. Jeg er med hvis dette blir noe av Lenke til kommentar
SiS_6326 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 høres kwlt ut.. joiner jeg Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 bra forslag (men det er det jo alltid når det kommer fra snekker'n) Kunne man også gjøre slik at man kunen sortere de etter skjermkort type etc ? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Må ha egne kategorier for skjermkortene da. Men det er jo en ting som hadde passet veldig godt på en side dedikert overklokking. Godt forslag ja... des,OUT! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 God ide, kan sikkert bli med Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Tja hva med noe ala det "søta bror" har på techsweden.org. Så kann vi slå svenskan Lenke til kommentar
dp Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 det rare er at dette har blitt tatt opp flere ganger før, men ingenting er planlagt eller skjedd.. dog ikke av snekkern Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Bra forslag. Syns dere skal gjennomføre det. Om det trengs kan jeg sikkert hjelpe til og sette opp oversikt osv. Kjører ikke spess bra 3dmark resultater med mitt skjermkort. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Joda dette er ikke så dumt. Det har blitt tatt opp flere ganger før, men ingenting har skjedd. Det er jo egentlig ikke noe problem å bare sette igang? Jeg kan godt ta på meg ansvaret for laget. Kan lage en 3DMark-guide etterhvert hvis det er interesse for det. Er det flere som har lyst til det, og som føler de har god peil på 3DMark kan vi jo ta en vote. Om alle skal sende mail hver gang de får en ny og bedre score blir det tungvindt. Jeg foreslår at alle som blir med på laget sender en mail/PM om at de har gjort det, så vi har oversikt over hvem som er med. Men så har vi en liste med topp 10 scores, og om man har scoret bra nok for topp 10-lista sender man en mail med specs. Endret 7. januar 2004 av EnD.R.E. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Joda dette er ikke så dumt. Det har blitt tatt opp flere ganger før, men ingenting har skjedd. Det er jo egentlig ikke noe problem å bare sette igang? Jeg kan godt ta på meg ansvaret for laget. Kan lage en 3DMark-guide etterhvert hvis det er interesse for det. Er det flere som har lyst til det, og som føler de har god peil på 3DMark kan vi jo ta en vote. Om alle skal sende mail hver gang de får en ny og bedre score blir det tungvindt. Jeg foreslår at alle som blir med på laget sender en mail/PM om at de har gjort det, så vi har oversikt over hvem som er med. Men så har vi en liste med topp 10 scores, og om man har scoret bra nok for topp 10-lista sender man en mail med specs. Jepp, god ide får du klarsignal fra forumet så sett igang. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Smart hadde vert kuld det Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Er det ikke lurt å lage det til på en måte som gjør at det ikke bare er maks score som gjelder, fks best score i forhold til system.... Er ikke alle som har killer pc til å hevde seg noe på en top10 liste. Overklokking handler jo vel litt om å presse maks ut av det systemet en har. Men selfølgelig dess raskere, dess morsommere Lenke til kommentar
Endre Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Kunne jo hatt en slik liste også: http://www.techsweden.org/viewtopic.php?t=197 Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Topp-10 -listen vil, dersom den blir opprettet, inndelt i klasser. Forslag på hvordan det kan gjøres? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg synes det er greit slik de har gjort på TS, en tråd med topp 10 og en tråd med de beste med forskjellige skjermkort. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Jepp, enig der bruk "svenskemalen" den ser grei ut. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hva med å bygge det opp på denne måten da? http://www.overclocking.dk/toplister.asp Bare en idè. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå