ilalo Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Gjør meg absolutt ikke noe at folk truer Fauci den lille rotten der fortjener ikke annet Tråden har sporet helt av TS spurte, til dere som ikke skal ta vaksinen, hvorfor Ser det er spesielt en kar her som på liv og død skal kontre alt andre sier Enkel ja nei svar og hvorfor hadde holdt for 5 sider siden... 2 Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 ilalo skrev (34 minutter siden): Gjør meg absolutt ikke noe at folk truer Fauci den lille rotten der fortjener ikke annet Tråden har sporet helt av Jeg synes det er veldig merkelig at du først kommer med en ganske ekstrem påstand helt uten begrunnelse, før du påpeker at tråden har sporet helt av. Men du gjør meg allikevel nysgjerrig, hvorfor mener du Fauci er ei lita rotte og hvorfor fortjener han trusler? 3 1 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 4 hours ago, Capitan Fracassa said: Jeg synes det er veldig merkelig at du først kommer med en ganske ekstrem påstand helt uten begrunnelse, før du påpeker at tråden har sporet helt av. Men du gjør meg allikevel nysgjerrig, hvorfor mener du Fauci er ei lita rotte og hvorfor fortjener han trusler? enkel google søk på fauci så får du svar på hvorfor han er en ekkel rotte 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 (endret) ilalo skrev (25 minutter siden): enkel google søk på fauci så får du svar på hvorfor han er en ekkel rotte Du skal ikke tru på alt som står på detta nymotens iiiinternettet. Det er stor sjanse for at det som står i avisen er mer virkelig og sannt enn sinnssyke nettsider på darkweb. Og det går en lang gang, da mye i avisene er idiotnytt. Kanskje med unntak Aftenposten, men endog. Holocaust var ikke en løgn feks. Og Fauci han er bare en lege, akkurat som Espen Nakstad. -Alle sIer at holocaust var en løgn? Og -Alle sier at Fauci er en demon som spiser babyer? Nei, det er bare Fandens Algoritmer det, slutt å grave etter trollmat. Endret 16. juli 2021 av Gouldfan 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 (endret) Mainstream media, de er bare forsiktige i ledere og meninger de. For ikke å provosere. Men det er en logisk brist at Fox og Jones etc og dark web er noe bedre. Du går fra forsiktige men faktiske nyheter, til rabla gal roping og kvakksalveri. Enkelte er sikkert sponset av fremmede mindre hyggelige makter også. Endret 16. juli 2021 av Gouldfan 2 Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 (endret) ilalo skrev (4 timer siden): enkel google søk på fauci så får du svar på hvorfor han er en ekkel rotte Så du med andre ord så slenger du bare ut påstander du selv ikke kan/vil begrunne. Du påstår bare at Fauci er ei lita rotte som fortjener trusler, men begrunnelsen må vi andre finne selv. Det var stusselig debatt-teknikk… Endret 16. juli 2021 av Capitan Fracassa 4 2 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Fauci er en rotte min mening, om du er uenig så får det være din sak herlige med dette er at jeg ikke må begrunne noe som helst 😘 Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 ilalo skrev (48 minutter siden): Fauci er en rotte min mening, om du er uenig så får det være din sak herlige med dette er at jeg ikke må begrunne noe som helst 😘 Jeg skjønner jo at det er din mening, og forsåvidt helt greit at du kommer med tullepåstander du ikke kan eller vil begrunne, siden du tydeligvis ikke bryr deg om at du dummer deg ut her. 4 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 (endret) jeg er ikke google du finner nok info om fauci og co Til dere som har tatt vaksinen, masse lykke til Håper dere som er små dårlig osv kommer dere Endret 17. juli 2021 av ilalo Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 (endret) ilalo skrev (11 timer siden): jeg er ikke google du finner nok info om fauci og co Til dere som har tatt vaksinen, masse lykke til Håper dere som er små dårlig osv kommer dere Har du hørt om Fandens Algoritmer? Dersom du tror at Donald vant valget og at Covid19 er en bløff, og søker på slikt så får du nyheter som sier dette, sikkert også at Fauci er en gnager. De forer deg med sånt du tror på eller liker... Jeg derimot har ikke sett en eneste framstilling av Fauci som rotte eller lignende. Edit selvsagt skjønner jeg at Yankee kaller foræder rotte. Men det er bare bløff og løgner, rett og slett impossible. Men sier du det mange nok ganger på Fox eller med han Jordan Skrullingen så tror vel idioter på det til slutt. Du må ha kildekritikk, nederst på sidene så er det gjerne en about us link. Er greit å undersøke denne.. Er mer greit å bruke kilder du kjenner og stoler på. Dvs ikke Fox eller darkweb. Rett og slett fordi de absolutt ikke er til å stole på. Endret 17. juli 2021 av Gouldfan 2 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Gouldfan skrev (58 minutter siden): De forer deg med sånt du tror på eller liker... Hva med deg selv da? Akkurat rotte har en litt annen betydning på engelsk, f.eks. når en kvinnelig kjendis sier om Fauci "I smell a rat" betyr det "jeg lukter angiveri" eller "jeg lukter en tyster". Kina sies å ha sveiset inne hele bydeler tidligere, under lockdown. Nå truer deler av Kina med å innsnevre bevegelsesmulighetene for uvaksinerte. https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/V1xO1V/uvaksinerte-nektes-adgang-til-sykehus-og-skoler-i-deler-av-kina Da myndighetene har et mål om hvor mange som skal ferdigvaksineres. I Norge oppmuntrer man foreløpig sterkt til å vaksinere seg, og opplyser om at man også her har et slikt prosentmål. De sier nå at en ikke skal vente med å vaksinere seg, men bestille time med en gang man får meldingen. Våler kommune vil gi ut pinne-is som premie til dem som kommer og tar vaksinen. Helseansatte er trolig under et sterkere press, og trues med å miste jobben også her i Norge. Hvis det er slik at vaksinen må tas nå, vil det snart være over. Men har også lest at vaksinen kan tas utover høsten. Og hvorfor skulle den ikke det.. er vel ikke slik at vaksinen plutselig blir for gammel i august-september. 2 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 2 hours ago, Gouldfan said: Har du hørt om Fandens Algoritmer? Dersom du tror at Donald vant valget og at Covid19 er en bløff, og søker på slikt så får du nyheter som sier dette, sikkert også at Fauci er en gnager. De forer deg med sånt du tror på eller liker... Jeg derimot har ikke sett en eneste framstilling av Fauci som rotte eller lignende. Du må ha kildekritikk, nederst på sidene så er det gjerne en about us link. Er greit å undersøke denne.. Er mer greit å bruke kilder du kjenner og stoler på. Dvs ikke Fox eller darkweb. Rett og slett fordi de absolutt ikke er til å stole på. hvorfor nevne donald? kan ikke se noen har nevnt han her Nei, han vant ikke og det var veldig bra Covid er ikke en bløff, hvorfor i det hele tatt nevne det? Tror du det er en bløff siden du nevner det? Du kan fint lese Fauci emails feks eller se klipp som denne her, om du orker og ikke er en bløff : Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 ilalo skrev (12 minutter siden): hvorfor nevne donald? kan ikke se noen har nevnt han her Nei, han vant ikke og det var veldig bra Covid er ikke en bløff, hvorfor i det hele tatt nevne det? Tror du det er en bløff siden du nevner det? Du kan fint lese Fauci emails feks eller se klipp som denne her, om du orker og ikke er en bløff : Herlighet at Kina synes det er bra at Fauci tror det er fra markedet i en mail har null å si. Jeg tror også det er fra markedet, dvs dyr. Men akkurat som Fauci sier så er det også mulig det er fra en Lab. Dette har med sannsynlighet og har null med spion eller forræderi å gjøre. Men ja Fox og right Wing media og darkweb sider og religiøse loonies hater Fauci, det sies at de angriper ham fordi Biden er for gammel/svak. 1 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Du tror også det er fra markedet ja du har med andre ord sett klippet jeg linket til , eller så er du for treg til å forstå hva som ble sagt Folk hater Fauci for alt pisset han har disket opp de siste årene, de ser at mye av det han har sagt til det amerikanske folket er bs Dette er sikkert noe dark web greier dette også.... Tror vi avslutter her for å snakke med en som har skylapper på nytter ikke Ha en fin kveld Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Budeia skrev (2 timer siden): Hva med deg selv da? Akkurat rotte har en litt annen betydning på engelsk, f.eks. når en kvinnelig kjendis sier om Fauci "I smell a rat" betyr det "jeg lukter angiveri" eller "jeg lukter en tyster". Kina sies å ha sveiset inne hele bydeler tidligere, under lockdown. Nå truer deler av Kina med å innsnevre bevegelsesmulighetene for uvaksinerte. https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/V1xO1V/uvaksinerte-nektes-adgang-til-sykehus-og-skoler-i-deler-av-kina Da myndighetene har et mål om hvor mange som skal ferdigvaksineres. I Norge oppmuntrer man foreløpig sterkt til å vaksinere seg, og opplyser om at man også her har et slikt prosentmål. De sier nå at en ikke skal vente med å vaksinere seg, men bestille time med en gang man får meldingen. Våler kommune vil gi ut pinne-is som premie til dem som kommer og tar vaksinen. Helseansatte er trolig under et sterkere press, og trues med å miste jobben også her i Norge. Hvis det er slik at vaksinen må tas nå, vil det snart være over. Men har også lest at vaksinen kan tas utover høsten. Og hvorfor skulle den ikke det.. er vel ikke slik at vaksinen plutselig blir for gammel i august-september. Jo men jeg søker kun på bestemte ting som, wiki osv. Alle er offer for Fandens Algoritmer, jeg får reklame om hifi, klokker og dame bikini av en eller annen grunn. Men jeg er jo klar over Algoritmers makt, og jeg sjekker flere kilder om noe er for utrolig til å være sant... Clickbait er Clickbait Fauci er kun en doktor, og han må som meg få mene hva han selv tror, det er mer spesielt og ekstremt å mene at det var Lab uten en rykende pistol. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 (endret) ilalo skrev (5 timer siden): Du tror også det er fra markedet ja du har med andre ord sett klippet jeg linket til , eller så er du for treg til å forstå hva som ble sagt Folk hater Fauci for alt pisset han har disket opp de siste årene, de ser at mye av det han har sagt til det amerikanske folket er bs Dette er sikkert noe dark web greier dette også.... Tror vi avslutter her for å snakke med en som har skylapper på nytter ikke Ha en fin kveld Det der er konspirasjonsteorier, om de hadde noe på han så hadde han blitt tatt. Hvorfor i all verden skulle en vanlig lege i helsevesenet være en Arne Treholt??? Han er ikke utenriks, diplomat eller politiker engang???? Edit Årsaken til at de tror det er fra markedet, er fordi Covid19 ligner på virus fra flaggermus... Men det er jo mulig det er fra lab ulykke også om de forsket på flaggermus. Men det vet vi ikke. Det er bedre å si at man ikke vet, en at man antar eller anklager. Det var en ulykke uansett, enten det kom fra Flaggermus eller Lab... Endret 17. juli 2021 av Gouldfan 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Her er eksempler for hva Legen har å slite med. Du vet vel det er ren juging når videoen er svarte merket med "This Video contains MISINFORMATION" Tror ikke Fox TV-kanaler inneholder samme advarsel, og det finnes mange stut dumme folk som tror på hva som helst. 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 (endret) Stakkars lege.. De konservative vil i kirken og bønnemøte, fordi de ikke skjønner hvordan man bruker Teams eller Zoom.... Idioter... Endret 17. juli 2021 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 (endret) ilalo skrev (2 timer siden): hvorfor nevne donald? kan ikke se noen har nevnt han her Nei, han vant ikke og det var veldig bra Covid er ikke en bløff, hvorfor i det hele tatt nevne det? Tror du det er en bløff siden du nevner det? Du kan fint lese Fauci emails feks eller se klipp som denne her, om du orker og ikke er en bløff : Jævla idioter, Sitat-maybe I'm wrong about alot of things. Hold deg til den. Årsaken til at leger endrer mening er ofte fordi informasjon forandrer/forbedrer seg, men det skjønner ikke idioter som ikke engang klarer å forstå, -Før måtte dere ikke bruke munnbind, men nå er det høy pandemi så nå må dere bruke det der det er "folk"..... Endret 17. juli 2021 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 (endret) USAs helsemyndigheter var med på å funde forskning på virus, dette var jo i hensikt for å beskytte oss mot Sars, covid osv. Men dark web og ekstremkristhøyre prøver å få det til å være en personlig greie dvs Fauci, dette er idioti. Det er USA og sikkert flere andre land som forsker på dette, muligens Norge også uten at jeg vet. Greia med hatet mot Fauci er fordi folket er delt i to, noen tror at covid er en bløff og at Fauci har skylden, er så lett å finne en syndebukk, ta en lege typ. Ta han som ber oss bruke munnbind og nekter oss å gå i bedehuset!!! Han har null å gjøre hverken med markedet å gjøre eller uhellet i en lab. Hva så fxxx om en forskerlab har et uhell!?!? Hva i helvete har det å gjøre med en lege å gjøre i USA?? Ikke engang Helsedepartementet har skyld bare fordi de støtter internasjonal forskning. Endret 17. juli 2021 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå