akelbo Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Sony viste frem spilling fra det kommende actioneventyret. Se 14 minutter med Horizon Forbidden West Lenke til kommentar
Iki Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Likte dette. Ser like bra ut som den forrige traileren (som folk mente ikke ville være mulig) Ser også ut til å være en videreføring av hzd, utdyping av kampsystemet osv. Ikke noe som har blitt ødelagt. 3 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Såg heilt greit, mye av det som var forventet, Dying Light 2 derimot stjal showet idag. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Tja, det ender forhåpentligvis ikke opp som et 30fps spill, som denne gameplayen viste? I så fall ikke spesielt imponerende. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Veldig pent grafisk. Ser ut som alt som er av texturer har blitt gjort med kjærlighet ned til minste detalj. Kunne ikke se en eneste ting som ikke så crisp og detaljert ut. Eneste minuset er kanskje at det ser muligens litt cartoony ut pga bruk av for mye sterke farger. Gleder meg til og spillet dette. Synd det ikke kommer til pc med det første. Hater og spille med kontroller. Men kommer meg vel gjennom selv om figre blir såre og aimet er drit hehe. 1 Lenke til kommentar
mullethemekk Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 aidskake skrev (32 minutter siden): Tja, det ender forhåpentligvis ikke opp som et 30fps spill, som denne gameplayen viste? I så fall ikke spesielt imponerende. Sannsynlegvis låst til 30fps på PS4, og valg mellom 60fps eller betre grafikk på PS5 . 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Ser bra ut! Men skuffende at det mest trolig er et 30FPS spill. Og det kan nesten se ut som det er oppskalert ifra 1440p? Er ihvertfall ikke 4K… Lenke til kommentar
Djz Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 ble veldig imponert, sony leverer så langt! Demonsouls, returnal, R&C og nå dette, alt innen 1 år (sannsynligvis). Alle spillene oser kvalitet. Veldig bra, veldig fornøyd med ps5 så langt. Og det beste er at klimax er langt fra nådd før vi ser nye GOW! 1 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Ser nøyaktig like lite spennende ut som alle de andre open world-spillene. Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Håper virkelig på ein 60 frames mode. Uten alt for store offer for grafikken. 2 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Pallehysa skrev (1 time siden): Håper virkelig på ein 60 frames mode. Om dette spillet er låst til 30 fps så kan vel det være forklaringen på hvorfor hzd ikke har fått en 60 fps oppdatering? Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Iki skrev (17 minutter siden): Om dette spillet er låst til 30 fps så kan vel det være forklaringen på hvorfor hzd ikke har fått en 60 fps oppdatering? Tja, om ikkje det kun er prioriteringer. Guerilla Games er jo midt i ein lansering av eit nytt spel i serien. Kanskje ikkje 60 frames oppdatering på hzd står høgst på agendaen. 1 Lenke til kommentar
saywhat Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 10 hours ago, LarZen said: Ser bra ut! Men skuffende at det mest trolig er et 30FPS spill. Og det kan nesten se ut som det er oppskalert ifra 1440p? Er ihvertfall ikke 4K… Kan det være videokomprimering som gjør at det ikke ser ut som native 4K? Jeg synes uansett det ser kjempelekkert ut. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Sony har lagt ut 4K version av videoen nå btw. I går når jeg så på det "live" så var det max 1080p jeg kunne velge. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Pallehysa skrev (3 timer siden): Guerilla Games er jo midt i ein lansering av eit nytt spel i serien. Samme gjaldt god of war og ratchet and clank, hvor sistnevnte ikke trengte noe større oppdatering. Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Iki skrev (20 minutter siden): Samme gjaldt god of war og ratchet and clank, hvor sistnevnte ikke trengte noe større oppdatering. Godt poeng. Men kordan ulike selskap prioriterer, kan jo være ulikt. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 15 hours ago, grim_reaper_jib said: Eneste minuset er kanskje at det ser muligens litt cartoony ut pga bruk av for mye sterke farger. Jeg synes det skurret litt mellom den tilnærmet fotorealistiske ansiktet til hovedperonen og at resten så ut som en Pixar-animasjon. Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 (endret) Det ser veldig bra ut, men jeg må si meg litt enig med deg @kilik. Virker som at figuren kommer fra et helt annet rendermiljø enn resten. Overflatene er litt annerledes, klarer ikke helt å sette ord på det Endret 28. mai 2021 av Lostfields Manglende quote Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 (endret) Ser pent ut ja. Det gjorde det første også. Personlig ble jeg fort lei første spillet etter 3-4 timer. Endret 28. mai 2021 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 15 hours ago, mullethemekk said: Sannsynlegvis låst til 30fps på PS4, og valg mellom 60fps eller betre grafikk på PS5 . Jeg håper selvfølgelig det. Synes bare det er litt rart å ikke demonstrere 60fps når det trossalt er en demo for å vise spillet fra sin beste side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå