Mag ne Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Jeg lurer på det, både android/chrome og win10/edge. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Rapporter reklamen. Systemene for reklamene er relativt enkle og mye dritt går gjennom, det er på en måte litt motsatt av hva som burde være. Reklamer blir fjernet i ettertid isteden for å bli godkjent før bruk. Reklamene du får er også gjerne skreddersydd i varierende grad. Hva er det reklame for? Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 27. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2021 Vet ikke, jeg klikker ikke på de, er ikke merket som annonse. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Høres merkelig ut, kan du ta et skjermbilde? Eller, kanskje ikke.... Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 27. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2021 For å unngå en diskusjon om hva som er dyreplaging, der noen kanskje vil se mer enn meg, "Hvordan unngå at uønsket innhold vises som en snutt eller animert"? Før i tiden klarte jeg å slå det av så alt i det minste ble statisk. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Jeg bruker et tillegg i Chrome for å stanse autoplay på de fleste videoer. Chrome hadde dette innebygd tidligere men de fjernet det av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå