Myr Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Er det barre meg eller så funker ikke sida til microplex som den skal!?(www.microplex.no ) Skulle til å bestille meg nåkke,men så barre flippa sida heilt! Lenke til kommentar
tZar Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Stemmer bra det, funker ikke her heller Lenke til kommentar
Mr. Horse Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg får "This page cannot be displayed" når jeg klikker meg inn på underkategoriene. Det er altså ikke bare du som har problemer. Saken er nok fikset i morgen formiddag. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Siden virker her hos meg. Telenor ADSL Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Siden fungerer ikke skikkelig med Mozilla Firebird hvertfall. Fikk ikke til å endre/oppdatere antallet varer i handlekurven, så når jeg la til noe jeg ikke skulle ha så måtte jeg tømme hele handlekurven og begynne på nytt. Hver gang ble det jo bare mindre og mindre varer, fordi jeg glemte hva jeg skulle ha til slutt. Endte opp med å vende tilbake med Internet Explorer noen minutter senere. Lenke til kommentar
Myr Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Okey,da var det vist ikke barre eg, Btw:heh,her er va eg får opp når eg prøver å gå inn på siden:Kunne ikke åpne fil: C:\Program Files\PC-Systemer\Visma Netthandel\RubWeb\TemplateFrames Endret 7. januar 2004 av Mafuck Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Får C:\Program Files\PC-Systemer\Visma Netthandel\RubWeb\TemplateFrames jeg å Endret 7. januar 2004 av LilleG Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 funker ikke her heller Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Kunne ikke åpne fil: C:\Program Files\PC-Systemer\Visma Netthandel\RubWeb\TemplateFrames her også Endret 7. januar 2004 av Shuttle Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Får også Kunne ikke åpne fil: C:\Program Files\PC-Systemer\Visma Netthandel\RubWeb\TemplateFrames Ganske stygg feilmelding vil jeg si, men får jo ganske mye informasjon ut av denne meldingen. prøv også: http://www.microplex.no/rubweb/ og.. http://www.microplex.no/index.html osv.. mye artig her. Endret 7. januar 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
inSain Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 haha, ser ut som de sliter hardt, ja Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Noen skikkelig stygge meldinger som kommer ja. Ser ikke helt sikkert ut når adressene bare "popper" opp liksom. Kan jo hende dem har vært utsatt for ett angrep, men dem klarte ikke å legge ned hele sia. Eller kanskje dem skulle bare vise seg frem. Endret 7. januar 2004 av Vegard20 Lenke til kommentar
K4F Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Siden deres fungere sjeldent på denne tiden av døgnet K4F Lenke til kommentar
Myr Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 **** !!!! okey..har sida funka i dag da? siden eg ikke fikk bestilt i går så tenkte eg att dei hadde fiksa det og e kunne bestille i dag..men neida,sida funka jo ikke i dag heller! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 den viker faktisk helt fint her Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Desverre saa funker ikke Microplex.no for meg i det hele tatt, jeg for samme feilmelding som endel andre her "Kunne ikke åpne fil: C:\Program Files\PC-Systemer\Visma Netthandel\RubWeb\TemplateFrames" Jeg tipper at det ikke blir mange kunder ut av dette? Anyway, noen som lurer saa bruker jeg Win2k engelsk, SP3, IE 5.00. Har jo altid funket fint syntes jeg, kanskje det er det nye oppleget for aar 2004? Frankie Singapore Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 jeg bestilte varer fra dem i går eller dagen før der igjen. Nå får jeg og bare: "Kunne ikke åpne fil: C:\Program Files\PC-Systemer\Visma Netthandel\RubWeb\TemplateFrames" Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Serveren er nede for øyeblikket! Edit; og nå er den oppe! Endret 28. januar 2004 av stigen1 Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 "Kunne ikke åpne fil: C:\Program Files\PC-Systemer\Visma Netthandel\RubWeb\TemplateFrames" Det er fordi at de har en mini-webserver som det heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå