Gå til innhold

Microplex.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden fungerer ikke skikkelig med Mozilla Firebird hvertfall. Fikk ikke til å endre/oppdatere antallet varer i handlekurven, så når jeg la til noe jeg ikke skulle ha så måtte jeg tømme hele handlekurven og begynne på nytt. Hver gang ble det jo bare mindre og mindre varer, fordi jeg glemte hva jeg skulle ha til slutt. Endte opp med å vende tilbake med Internet Explorer noen minutter senere. :roll:

Lenke til kommentar

Okey,da var det vist ikke barre eg, :roll:

Btw:heh,her er va eg får opp når eg prøver å gå inn på siden:Kunne ikke åpne fil: C:\Program Files\PC-Systemer\Visma Netthandel\RubWeb\TemplateFrames

:shrug:

Endret av Mafuck
Lenke til kommentar

Noen skikkelig stygge meldinger som kommer ja. Ser ikke helt sikkert ut når adressene bare "popper" opp liksom. Kan jo hende dem har vært utsatt for ett angrep, men dem klarte ikke å legge ned hele sia. Eller kanskje dem skulle bare vise seg frem.

Endret av Vegard20
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Desverre saa funker ikke Microplex.no for meg i det hele tatt, jeg for samme feilmelding som endel andre her "Kunne ikke åpne fil: C:\Program Files\PC-Systemer\Visma Netthandel\RubWeb\TemplateFrames"

Jeg tipper at det ikke blir mange kunder ut av dette? :roll:

Anyway, noen som lurer saa bruker jeg Win2k engelsk, SP3, IE 5.00. Har jo altid funket fint syntes jeg, kanskje det er det nye oppleget for aar 2004?

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...