akelbo Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 PlayStation-spillere får blant annet Star Wars Squadrons og det nye Virtua Fighter. Dette er spillene du får med PlayStation Plus og Xbox Live Gold i juni Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 (endret) Og Microsoft pisser som vanlig på Xbox live Gold kundene sine.. Endret 27. mai 2021 av Ghost pirate LeChuck 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 18 minutes ago, Ghost pirate LeChuck said: Og Microsoft pisser som vanlig på Xbox live Gold kundene sine.. ..som er langt bedre enn Sony som bare pisser på samtlige av kundene sine. Hilsen PS Plus kunde. Lenke til kommentar
The Horrorist Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 som vanlig lite og rop hurra før på games with gold... 1 Lenke til kommentar
4KTV Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Nok en ræva mnd fra xbox,vært ræva lenge bortsett fra gears5 forrige mnd. Ser frem til å teste psn spillene for neste mnd. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 aidskake skrev (2 timer siden): ..som er langt bedre enn Sony som bare pisser på samtlige av kundene sine. Hilsen PS Plus kunde. Hva mener du? Har fått enormt med gode billige spill gjennom PS plus. Ingen som har pissa på meg hvertfall. 3 Lenke til kommentar
Sodd Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Gamepass er så bra at jeg knapt bryr meg om hva som kommer med Gold lenger. 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 aidskake skrev (4 timer siden): ..som er langt bedre enn Sony som bare pisser på samtlige av kundene sine. Hilsen PS Plus kunde. Er du full? Sony leverer bedre hver gang, det burde du vite 🙄 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 GnilreG skrev (2 timer siden): Hva mener du? Har fått enormt med gode billige spill gjennom PS plus. Ingen som har pissa på meg hvertfall. Helt enig. Jeg har Xbox Series X også. lite å skryte av der med live gold. Gamepass er bra da men det er ikke det vi snakker om her Lenke til kommentar
Sodd Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Det at Gold har blitt mindre spennende handler i alle fall mye om Gamepass, fordi Microsoft satser på å fylle attraktivt innhold til den tjenesten fremfor å gi bort spill gjennom Gold. 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Sodd skrev (47 minutter siden): Det at Gold har blitt mindre spennende handler i alle fall mye om Gamepass, fordi Microsoft satser på å fylle attraktivt innhold til den tjenesten fremfor å gi bort spill gjennom Gold. Du vet at Sony har PS Now? Gamepass er ikke gratis, det koster faktisk en god del.... De får noen day 1 spill ja men flesteparten av spillene der er ikke bedre enn Now. Jeg har gamepass selv, og PS plus så er ikke partisk. Gamepass har akkurat fått bethesta så det er jo et digert pluss, men ikke før en stund når de nye store spillene blir day 1 der. Battlefield 6 skulle også komme på gamepass om jeg husker riktig. Men akkurat dette handlet om live gold... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 2 hours ago, Ghost pirate LeChuck said: Er du full? Sony leverer bedre hver gang, det burde du vite 🙄 Nei, PS Plus konkurrerer strengt tatt ikke mot Xbox Gold, men mot Xbox Game Pass, derfor er de sammenligningene litt søkte. Mot Game pass når ikke PS plus Microsoft til anklene engang, det er bare så fullstendig utklassing, noe som er rart i all den tid Sony antakeligvis har det største (og sikkert diskutabelt det beste) spill biblioteket av de alle. Kanskje de kunne delt noen nyere in-house titler? Nei, de koster utpressingspris 700kr+ digitalt dersom du er så uheldig å ha kjøpt den digitale-only konsollen. Så jeg kan ikke se at de gjør noenting annet for gamere enn å pisse på de.. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 aidskake skrev (32 minutter siden): Nei, PS Plus konkurrerer strengt tatt ikke mot Xbox Gold, men mot Xbox Game Pass, derfor er de sammenligningene litt søkte. Mot Game pass når ikke PS plus Microsoft til anklene engang, det er bare så fullstendig utklassing, noe som er rart i all den tid Sony antakeligvis har det største (og sikkert diskutabelt det beste) spill biblioteket av de alle. Kanskje de kunne delt noen nyere in-house titler? Nei, de koster utpressingspris 700kr+ digitalt dersom du er så uheldig å ha kjøpt den digitale-only konsollen. Så jeg kan ikke se at de gjør noenting annet for gamere enn å pisse på de.. Gud hjelpes 😂🤣 Nicket ditt forteller det meste.... 2 Lenke til kommentar
Santiano Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Enig med de nye prisene. Helt skammelig. 850,- for Ratchet er helt kvalmt. Uansett hvor bra spillet er. Det er for mye uansett hvilket spill man snakker om. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Derfor handler man det på Elkjøp til litt over 600,- Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Trenger jo ikke kjøpe nye spill lengre, man får jo et helsikes bra utvalg for 85,- i måneden og alle de gratis spillene på PS Plus Collection. Imponert over hva jeg har fått hittil. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Santiano skrev (12 minutter siden): Det er for mye uansett hvilket spill man snakker om. Har kjøpt mange spill som har kostet mer enn dette, om man justerer for inflasjon. Over 1.000 kroner var vel ikke så veldig uvanlig før i tiden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Det var seigt å eige en N64 ja. Lenke til kommentar
vampyrica Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 2 hours ago, Mala said: Derfor handler man det på Elkjøp til litt over 600,- Eller man kan spleise via account share så blir det enda billigere (som er smart for folk kjøper mer spill). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå