GrinJe Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg lurer på om noen vet hva slags vannkjølings sett jeg burde satse på. (et komplett vannkjølings sett) Jeg vil kun kjøle ned cpuen i første omgang. Jeg har: P4 3,0 ghz 800 mhz bus, liten strømforsyning så jeg kan ikke bruke peltier element, og helst en radiator som bruker 80 mm vifter. Målet med en vannkjøling blir å få den (cpuen) ned på 40 grader C Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Waterchill (bruker 120mm radiator riktignok, men den kan du skifte)! Edit: tror både 3dfxcool.no og netconnection.no selger blackice micro (som er en 80mm raddis). Endret 6. januar 2004 av Tacritan Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hvis du absolutt vil ha en 80mm radiator, vil jeg anbefale Netconnections Ncool Rev. 2.0 Micro vannkjølingspakke. Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Men hva blir ca loaded tempraturen på da med waterchill eller ncool Rev. 2.0 micro?? hvor stor er forskjellen på peltier eller ikke?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå