akelbo Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Sony-dokumenter hinter om Uncharted 4 på PC Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Nice 😎 kjøpte ps4 pga uncharted serien. Veldig bra spill, med veldig imponerende grafikk. Skal bli morro og teste ut på pc håper de slipper hele serien. 1 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Koser meg med Days Gone så dette er en gledelig nyhet. Aldri fått prøvd Uncharted og har alltid håpet på en pc utgivelse. Nå mangler bare God of War. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 ImmortalTechnique skrev (3 timer siden): Og Bloodborne 2 Hæh? Er du midt i en drøm? Våkn opp såfall, Bloodborne 2 eksisterer ikke. Først må mirakelet skje at det lages, kun til ps5 først selvfølgelig. Etter det kanskje det kommer til pc. Men hadde tippet lotto istedet om jeg var deg Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 grim_reaper_jib skrev (11 timer siden): Nice 😎 kjøpte ps4 pga uncharted serien. Veldig bra spill, med veldig imponerende grafikk. Skal bli morro og teste ut på pc håper de slipper hele serien. Fantastisk nyhet, fantastisk spill . Storkoste meg på PS4. Men på en vanlig PS4 som jeg har, er det ikke til å skyve under en stol, at 30 fps ikke føles veldig bra, så skal bli gøy å teste det på pc Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Om det blir en bra port, vil dette være en veldig god nyhet. 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Men viktigst av alt, en utgave av samme grafikkmotor som last of us 1 og 2. Kanskje vi snart får se uncharted 1-4 + last of us 1 og 2 😊 Lenke til kommentar
Oly Skrevet 29. mai 2021 Del Skrevet 29. mai 2021 Jeg håper at de nye Spiderman spillene på sikt kommer til PC. Hadde passet fint i Steam biblioteket mitt ved siden av Batman Arkham-serien :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå