M@R7!N Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Hei! Har en P42,8HT med boxed vifte. Skal ha meg en ny CPU kjøler. Har klokka CPUen til 3Ghz med boxed kjøler, men er 52-54C MAX load(Prime95). Min første OC . Grunnen til at jeg kjøper ny kjøler er derfor at jeg ikke vil ha så varm CPU, og at jeg derfor kan klokke cpuen til ca.3,2Ghz. Kanskje mer . Jeg har sett på Thermaltake Vulcano 7+ og TT Spark 7. En kamerat har Spark 7 med akkurat samme CPU, men han har ikke tenkt å OCe. Så hvilken burde jeg velge. OBS! Jeg LANer mye og kjøleren burde derfor ikke veie så mye, har jeg hørt. Kan koste opp til 400kr. Har ikke bruk for en monsterkjøler Ooops! Glemte: Takk for alle svar. Aner egentlig ikke hvilken å velge. Endret 7. januar 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Hvorfor svarer ingen??? ER det alltid sånn her på forumet? Noen svar da. Kan ikke vente med å klokke CPUen mer........... Lenke til kommentar
Dolphin36 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Zalman 7000 skal være meget bra og er i tillegg stillegående(kanskje litt tung?) du finner masse om den viss du søker litt her på forumet. Ellers ser den nye Mist Frostbite fra Microplex ganske interessant ut. Det er vertfall de to jeg vurderer å kjøpe til samme CPU. På microplex bruker forum finner du også litt info om begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå