tommis Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Heisann! Kjøper xbox på elkjøp i morra til 1595,- julebundlessak. Har i den anledning noen spørsmaål til dere kloke hoder: 1. Må jo ha en ekstra håndkontroller. Jeg har nok ganske store hender. Hvilken er best? (vet dette er subjektivt, men som sagt store hender + spiller mye fotballspill hvis det har noe å si...) 2. Kan koble xbox'en til pc'en og overføre filer til xbox'ens harddisk sånn uten videre? Kan man spille av mp3? 3. Noen som har formeninger om hvilket fotballspill som er best til xbox? (Pro Evolution Soccer vs. Fifa 2004, finnes det andre nye forresten?) 4. Ser at ekstrautstyr som dvd-kit, avansert AV-kabel o.l. går for en slikk og ingenting nytt i USA, noen grunn til at disse ikke skal passe på en "norsk" xbox? Håper ikke dette ble for mye greier, men disse tingene er jo kjekt å vite. Noen av spm'ene haster en del da jeg skal kjøpe i morra engang! Takker for svar! Endret 6. januar 2004 av tommis Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 kjøp deg chip og en extra HD på 120gb, then is all fine Lenke til kommentar
tommis Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Joda forsåvidt greit det, men jeg skulle gjerne hatt noen meninger angående hvilken håndkontroller som er best! Lenke til kommentar
CIder Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 1. Om du har gode klyper passer nok standard kontrollen bra. Jeg har selv en logitech trådløs kontroller som er passe stor og god å holde i. 2.Nei,det kan du ikke sånn uten videre.Da må du chippe den.(Noe jeg anbefaler på det sterkeste!). 3.Aner ikke da jeg aldri spiller fotball-spill. 4.Det vet jeg ikke,men du kan få kjøpe min for en hundrings. Men om du skal chippe boxen vil ikke dvd-kittet lengre fungere.Spiller ingen rolle da du bruker kontrolleren som fjernkontroll.(Har hørt at det skal gå ann å få den til å virke,men aner ikke hvordan). Lykke til!. Lenke til kommentar
tommis Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Takk for bra svar! Den logitech precision S er jo litt billigere da, er den no tess? (P.S. Vil gjerne kjøpe dvd-kitet ditt! Send meg PM med mer info er du snill ) Lenke til kommentar
Panter Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Men om du skal chippe boxen vil ikke dvd-kittet lengre fungere.Spiller ingen rolle da du bruker kontrolleren som fjernkontroll.(Har hørt at det skal gå ann å få den til å virke,men aner ikke hvordan). Det er helt feil, chip og dvdkit har ingenting med hverandre å gjøre. Eneste er at ikke alle hjemmelagde programmer har støtte for remoten, men de aller fleste har det, pluss de som har det i utangspunktet, som MS dvdavspilleren. Endret 7. januar 2004 av Panter Lenke til kommentar
CIder Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Mye mulig det,men jeg kan fortsatt ikke bla rundt omkring i Evox-menyen med dvd-remote'n!. Orker jo ikke bytte kontroller for å trykke play etter jeg har funnet frem til filmen jeg skal kikke på. Funker iallefall ikke på min xbox og ville uansett aldri brukt den om det lot seg gjøre. Men det kommer vel ann på hva man er vant til Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 ikke noe snakk om chipping nåda Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Husk at hvis du "modder" Xbox-en så kan du ikke spille via Xbox Live. Det må du være klar over før du go ahead. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Husk at hvis du "modder" Xbox-en så kan du ikke spille via Xbox Live. Det må du være klar over før du go ahead. en kan alltids slå av chippen før en går LIVE. Og det nye x2 bioset bidrar til å forhindre at du blir bannet nårchippen er på. Endret 7. januar 2004 av EG-s Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Ved kjøp av håndkontroller anbefaler eg den orginale kontrollen. Syns den er best. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Heisann!Kjøper xbox på elkjøp i morra til 1595,- julebundlessak. Har i den anledning noen spørsmaål til dere kloke hoder: 1. Må jo ha en ekstra håndkontroller. Jeg har nok ganske store hender. Hvilken er best? (vet dette er subjektivt, men som sagt store hender + spiller mye fotballspill hvis det har noe å si...) 4. Ser at ekstrautstyr som dvd-kit, avansert AV-kabel o.l. går for en slikk og ingenting nytt i USA, noen grunn til at disse ikke skal passe på en "norsk" xbox? Hei Jeg ville gått for Controller S, selv med store hender. Av de kontrollene jeg har testet så langt, det har blitt noen etter hvert, er det den desidert beste. Jeg har også rimlig store hender, bruker kun den kontrolleren. Når det gjelder DVD-kit og kabler må du være klar over at hvilke DVD-soner Xboxen vil spille av kommer an på kitet. Maskinen er sonefri frem til du kobler til DVD-kit første gang, den vil da låse seg til den sonen kitet er fra. Kjøper du DVD-kit fra USA vil den for alltid være låst til Sone 1, kjøper du kit i Norge vil den låses til Sone 2. Jeg kjører med amerikansk Advanced AV på min norske Xbox. Det er en mye bedre kabel ettersom du har mulighet til å kjøre RCA eller S-video-kabler i stedet for å være låst til SCART. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå