Redaksjonen. Skrevet 25. mai 2021 Del Skrevet 25. mai 2021 Cupra Born er som en sporty utgave av VW ID.3 Lenke til kommentar
AJ830V5V Skrevet 25. mai 2021 Del Skrevet 25. mai 2021 Jeg har en sånn knapp på min bil også.Til høyre for bremsepedalen. Fotbetjent. Kan regulere helt fra ingen effekt til full effekt. 1 Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 25. mai 2021 Del Skrevet 25. mai 2021 Fy faderullandei. Den er så ekstremt mye fetere enn id3! Hvis VAG sine biler tåler banekjøring, så er jo det en bil som utseendemessig hører hjemme på banen. Elektrisk TCR-klasse? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. mai 2021 Del Skrevet 25. mai 2021 Skal de først ha en knapp for å hente ut mere effekt i noen sekunder (???) så burde de jo hatt den under gasspedalen, likt som med kickdown på biler med automatgir. Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 25. mai 2021 Del Skrevet 25. mai 2021 Complexity skrev (Akkurat nå): Skal de først ha en knapp for å hente ut mere effekt i noen sekunder (???) så burde de jo hatt den under gasspedalen, likt som med kickdown på biler med automatgir. De aller fleste el biler tåler full effekt kun i kort tid. Den reelle ytelsen er vel ofte stemplet i vognkortet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. mai 2021 Del Skrevet 25. mai 2021 (endret) 7 minutes ago, Trestein said: De aller fleste el biler tåler full effekt kun i kort tid. Den reelle ytelsen er vel ofte stemplet i vognkortet. I bare noen sekunder? og hva gjør den knappen egentlig? Høres litt ut som en gimmick. Knappen burde uansett vært under pedalen, slik at man aktiverte dem med å trykke hardt på den istede for en knapp på rattet. Minner meg om "NOS" knappene i Rask og Rasende filmene. Endret 25. mai 2021 av Complexity 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Complexity skrev (9 timer siden): I bare noen sekunder? og hva gjør den knappen egentlig? Høres litt ut som en gimmick. Knappen burde uansett vært under pedalen, slik at man aktiverte dem med å trykke hardt på den istede for en knapp på rattet. Minner meg om "NOS" knappene i Rask og Rasende filmene. Sikkert en etterligning av KERS i F1. De har valgt å ha en "boost/overtake" funksjon som en knapp på rattet, så det kan ha endt der etter testing og en preferanse i motorsporten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå