Gå til innhold

Cupra Born er som en sporty utgave av VW ID.3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Complexity skrev (Akkurat nå):

Skal de først ha en knapp for å hente ut mere effekt i noen sekunder (???) så burde de jo hatt den under gasspedalen, likt som med kickdown på biler med automatgir.

De aller fleste el biler tåler full effekt kun i kort tid. Den reelle ytelsen er vel ofte stemplet i vognkortet. 

Lenke til kommentar
7 minutes ago, Trestein said:

De aller fleste el biler tåler full effekt kun i kort tid. Den reelle ytelsen er vel ofte stemplet i vognkortet. 

I bare noen sekunder? og hva gjør den knappen egentlig? Høres litt ut som en gimmick.

Knappen burde uansett vært under pedalen, slik at man aktiverte dem med å trykke hardt på den istede for en knapp på rattet. Minner meg om "NOS" knappene i Rask og Rasende filmene.

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Complexity skrev (9 timer siden):

I bare noen sekunder? og hva gjør den knappen egentlig? Høres litt ut som en gimmick.

Knappen burde uansett vært under pedalen, slik at man aktiverte dem med å trykke hardt på den istede for en knapp på rattet. Minner meg om "NOS" knappene i Rask og Rasende filmene.

Sikkert en etterligning av KERS i F1. De har valgt å ha en "boost/overtake" funksjon som en knapp på rattet, så det kan ha endt der etter testing og en preferanse i motorsporten. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...