Elgen-Hansi Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Heiti skrev (15 timer siden): PC har vell vunnet det for lenge siden.. Folk burde ha innsett at dette er en "krig" som ingen vil vinne, for lenge siden.. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Kommer til å følge med på streamen, håper det blir bra. Men kommer uansett til å vente på ein eventuel PC versjon, no som er høgst sannsynligt med tanke på at 2 av 2 Decima Engine spill er på PC. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Noiz skrev (1 time siden): Kommer til å følge med på streamen, håper det blir bra. Ganske kult akkurat nå, de har en pre-stream hvor de viser scener fra landskapet i spillet. Mye mer interessant enn å se på en klokke som teller ned med noen Playstation symboler i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Randalf the Black skrev (På 27.5.2021 den 13.50): Har ikke noe fasitsvar på det, for min egen del er det for mye å betale for bare ett eller to spill i hvertfall. Har ikke tenkt gjennom nøyaktig hvor mange spill som må til. Andre får ha sin egen mening om hvor mye som må til for at det er verdt det. Jeg tenker det som er verdt for deg. Jeg kan glatt kjøpe en konsoll for å spille et spill, gjorde det med Breath og the wild og Switch- Men så er jo den konsollen billig også da. Og så kan man ta den med seg osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå