SnowDOG_ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hmm de skivene som du lager (med whatever) pleier å bli mye bedre hvis du har sånn brød ting som man legger inni og klemer sammen dritten slik at den blir.....argh klarer ikke å forklare. Gir opp. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Perfekt frokost 2: 30g proteinpulver 120g havegryn 40g linfrø 1 ss rapsolje 4-5dl melk Kjøres sammen med stavmikser. edit: funker kanskje dårlig som matpakke.. ups Endret 7. januar 2004 av Peterman Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 stek en grandiosa kvelden før, husk å ta av paprikaen, så før du går på skolen legger du pizzan i toast-jernet, det er en skikelig frokost matpakke Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 fra bunnen av og opp: brød (gjerne bagett) smør ost skinke sennep (type grov i glass) sylteagurker ost smør brød (gjerne bagett) har spist det som matpakke sikkert 100 ganger hittil. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Brød med ost eller f.eks. skinke er frokost. Frokostblanding uten sukker er også helt greit, men jeg har aldri tid til å spise det. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 yogourt er greiest som frokost Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 fra bunnen av og opp: brød (gjerne bagett) smør ost skinke sennep (type grov i glass) sylteagurker ost smør brød (gjerne bagett) har spist det som matpakke sikkert 100 ganger hittil. Hvem i ****** har tid eller i stand til å gjøre dette på morraen før man skal på jobb eller skole? Er flere år siden jeg har hatt matpakke regelmessig. Jeg likte å ha ost og skinke på + agurk. Hater matpakke nå, alt smaker så dødt ut. Eneste plassen en svett matpakke er godt, er når du er på fjelltur. Da smaker matpakka og en pils himmelsk. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 kneipbrød med sjokade. med en sjokomelk eller eplejuice ved siden av Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Kan ikke komme på noe mer kjedelig enn brunost å ha på skiva, så jah det skal du ha på. Det er da godt! Selv tar jeg brød som jeg tar noe tubeost og tar imellom.. Da har jeg frokost og lunch Har ikke god tid jeg.. drar meg heller 10min enn og spise bedre mat. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 BRunost er jævlig tørt. Men har man nyrørt jordbærsyltetøy på.. nam anm Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 lag skiver med: - brunost med sylteagurker oppå - peanøttsmør + bringebær syltetøy - leverpostei + syltetøy - nugatti + rødbeter/sylteagurker - nugatti + majones ja, jeg har smakt alle alternativene sjøl... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 BRunost er jævlig tørt. Men har man nyrørt jordbærsyltetøy på.. nam anm ...og den har en fæl tendens til å sette seg fast opp i ganen. Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 @ allyse's forslag... Uansett; du kan ta deg en skive (lys), sleng på no' hvitost/gulost. Dette legger du i matboksen sammen med en liten klase med druer (grønne) og en kniv. Når du kommer på skolen/jobb whatever så deler du druene i to og legger de oppå skiven. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Det er jo digg med et par ostesmørbrød da.. -skru på toastjernet -skjær fire skiver brød -ha på ost på to av skivene -ha på paprika -riv et par salamiskiver i småbiter og ha på -ha på ketsjup (feilstavet med vilje ) -ha på krydder (oregano, basilikum eller timian. Grillkrydder funker også) (- ha eventuelt på litt mer ost) -legg over de andre to brødskivene -putt i toastjernet Du rekker det fint hvis du er litt kjapp. Mens toastene steker har du tid til å pakke sekken, ta på deg jakka, mate katta eller hva som helst. Min favoritt er å lage meg et stort glass O'boy mens toastene steker. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 BRunost er jævlig tørt. Men har man nyrørt jordbærsyltetøy på.. nam anm Eller man kan ha honning + brunost på skiva. Det er snadder Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Det er jo digg med et par ostesmørbrød da.. -skru på toastjernet -skjær fire skiver brød -ha på ost på to av skivene -ha på paprika -riv et par salamiskiver i småbiter og ha på -ha på ketsjup (feilstavet med vilje ) -ha på krydder (oregano, basilikum eller timian. Grillkrydder funker også) (- ha eventuelt på litt mer ost) -legg over de andre to brødskivene -putt i toastjernet Du rekker det fint hvis du er litt kjapp. Mens toastene steker har du tid til å pakke sekken, ta på deg jakka, mate katta eller hva som helst. Min favoritt er å lage meg et stort glass O'boy mens toastene steker. Men ostesmørbrødene blir jo kalde Lenke til kommentar
zombien Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Haha, her er Hartge i sitt rette element ja Husker du posta bilde av de hjemmelagde burgerne dine på #CMNorge Leverpostei og majones slår aldri feil btw ! :> Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Appetitt Knekkebrød med Snøfrisk. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Herregud nå blei jeg sulten... *traske ut på kjøkkenet og lage mat* Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Men ostesmørbrødene blir jo kalde Det gjør da ingenting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå