knutby Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Nå er det DU! som skal få bestemme hva jeg skal ha på matpakka. Har 5 min på meg om morgenen. Har det meste som en standard norskt kjøleskap inneholder. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 En dæsj majones + to-tre salami-skiver. Waldorff-salat + lekker og delikat pastrami. Et par skiver brie med litt smågrønt under. Egg & bacon-salat. Namme. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Blodpudding, honnikorn og en stor dæsj remulade. Ja, jeg bestemmmer. Endret 6. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 *jaevlig digg oppskrift* Jeje, men hvordan i grana skal denne karen fikse dette på 5 min? Forresten, long time no see psilosajb! Welcome back! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Får logge meg på i morgen tidlig(06.45) å se hva dere har kommet frem til.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Blodpudding, honnikorn og en stor dæsj remulade. Ja, jeg bestemmmer. Jeg står på mitt. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Vi har kommet frem til...: smør&gulost med paprikaskive® oppå. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Nei, det er feil, du skal ikke ta med deg matpakke i morgen. Du skal droppe hele skiten, og heller ta deg en tur til nærmeste meny butikk for så å kjøpe deg en deilig Lasagne i varm-mat avdelingen. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 stek fiskepinner kvelden før. Gjerne 2-3 pakker partypacks eller økonomipacks. Også kan du kose deg hver frokost og lunsj hele uka! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Dobbel skive med skinkeost på tube og gulost. Mye av alt er cluet. bfisk Lenke til kommentar
Term Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Kan ikke komme på noe mer kjedelig enn brunost å ha på skiva, så jah det skal du ha på. Lenke til kommentar
zed Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Gulost med halve oliven oppå. Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Gulost med paprika, selvsagt. Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Prøv med følgende: Alternativ 1 Kokt skinke, Kavli smøreost i en eller annen smak, Norvegia ost, paprika eller rå løk på toppen. Krydre med Pizzakrydder, Grillkrydder eller Gastromatkrydder. Har du tid så pynt med et salatblad eller lignende under skinkeskiva. Jeg garanterer at dette gir mersmak. Alternativ 2 Sprett en boks med Krone Postei (Grov Leverpostei) Legg på et tykt lag, deretter legger du på 2-5 sylteagurkskiver, eller rødbeter, eller begge deler. Avslutt med sprøstekt løk på toppen. Denne varianten kan eventuelt varmes i en Mikrobølgeovn. Jeg garanterer at nabobordet i kantina får lyst på matpakken din. Bruk rikelig med Leverpostei. Velbekomme! P.S. Få høre hva du valgte fra forslagene Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Sørg hvertfall for at du bruker knekkebrød! På den måten får klassekameratene dine garantert noia når du spiser skivene midt under forelesningen! Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 1. Gul Ost + Skinke 2. Gul Ost + Kaviar 3. Leverpostei + Rødbeter 4. Drop Matpakka og ta deg en BigMac eller noge 5. Ta med deg en pakke 1337 6. Velg ett eller annet... Det meste smaker vel godt i vanlige norske kjøleskap Lenke til kommentar
knutby Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Gulost med paprika, selvsagt. Selvsagt Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 5. Ta med deg en pakke 1337 Har de den på rema? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Perfekt frokost: - 70gram karbohydrater - 35gram proteiner - 3,5dl. melk *riste* Drikk og nyt livet (Går fint ann å ha med på skolen også ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå