thomas81 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 tenker å kjøpe IC7-G og vannkjøle med Maze4,, noen som vet om det vil gå bra? tenker på fester, og om det kanskje står noen kondensatorer eller annet møkk i veien...... tusen takk for all respons... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Em kompiss av meg kjører vannkjøling med Maze 4 på sitt MAX3 kort. Det skal være trangere, men det går fint der, så da skal det gå glatt på ett IC7-G også Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 si fra hvordan det går..sitter med et ic7-g selv og vurderer å smekke inn vannkjøling etterhvert (når tiden kommer for å klokke opp litt ekstra ) Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg kjører med vannkjøling på MAX3(som gef sa..).. Det går hvertfall meget fint, og vil da tro at det skal gå meget fint på ic7 også.. Tenker du litt logisk, så finner du raskt ut at det går fint.. Er ingen vannblokker som tar mer plass en den svarte greia som du fester vifta i.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Går helt fint det har samme blokke og den har jeg brukt på både IC7-G og MAX 3, nå er den under modding for A64 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå