TeSp Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Se her: http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebO...family=iPodmini Den er jo helt sinnsyk! Jeg vil ha en slik grønn! Må overtale pappa, slik at jeg kan bestille en.. Selv om det står KUN til de som bor i USA. Men det fikser jeg.. Jeg vil ha en!!! Snart gebursdag.. Hmmm Se også at prisen på 15GB IPOD er billigere syntes nå jeg. 299$ ca 2100kr er ikke så ille for en ipod som du kan fylle med 15GB med musikki og evt andre filer da.. Men de nye ipod mini var helt sinnsykt tøffe, det må jeg si! Noen some er enige eller? Endret 6. januar 2004 av TeSp Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Den var ikke stygg nei. Hvor stor er den egentlig? Hvor lenge varer batteriet å den? Lenke til kommentar
Chief Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det må jeg si.. Fikk litt lyst på en slik en jeg også nå! Må vist vente til i April før den kommer i salg i resten av verden. -Chief- Lenke til kommentar
hs Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Dagbladet har laget en sak om herligheten, som står på min ønskeliste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 den var da skummelt billig Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Her er bildet av fysisk størrelse: Den ser grei ut, og prisen var ikke skremmende, men er redd den blir en del dyrere med mva og andre avgifter. Men fargene ser litt for fjortiss ut egentlig... tror jeg velger en sølv jeg April... det er jo leeeenge til. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Frekk størrelse, men ikke like frekt utsende som storebror (ikke de mest fristende fargene). Det ser ut til at dockingstation kommer som tilleggsutstyr, noe som legger på prisen litt til. Hvor mye har APple satt ned prisen på 15GB-eren, den koster nå 2.890,01 som er mindre enn det 10GB-modellen koster i noen norsk nettbutikk jeg kan se. Endret 7. januar 2004 av NuB Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Den var ikke stygg nei. Hvor stor er den egentlig? Hvor lenge varer batteriet å den? Den er helt sinnsykt tøff. Mente å lese at den var 9.5 x 5 cm Det er ikke så stort det! Batteritiden skal være samme som de andre ipodene ca 8timer. Lenke til kommentar
asad Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Ser ingen grunn til å bytte selv..men for de som vurderte å kjøpe seg en Ipod er ikke dette et dumt valg! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Har ikke nok sanger til å fylle opp 4 gb hva er dockingstasjon? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 itavisen.no skriver at den kommer til å koste ca: 2400 NOK altså Norske Kroner .. litt dyrt synes jeg, jeg villa heller ha gådt for den 10gb da till 2900? Lenke til kommentar
NuB Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Ikke den på 15GB til same prisen altså? Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg har sittet og sett på apple.com og apple.no siden. Og jeg har funnet ut at ipoden koster ca 1000kr mer i Norge enn i USA. Er det ikke noe som er helt galt her? Sjekk... Lenke til kommentar
NuB Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Det er mange ipoder, mener du en spesiell modell eller generelt? Sånne ting er stort sett endel billigere i USA, ja... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg tenkte å skaffe meg en ipod i USA... da slo mini-ipod meg, $249 er jo grisebillig, men så tenkte jeg... 15GB versjonen er jo bare ca 350 kr dyrere... Vet noen hva man får meg seg av tilleggsutstyr når man velger mini-ipod? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 den var da skummelt billig Synes den var skummelt dyr sammenlignet med de 'ekte' iPod'ene. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Sexy den der ja. Er seriøst i tvil om hva jeg skal velge, mini eller org =\ Lenke til kommentar
NuB Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hva som fås av tilleggsutstyr står inne på Apple-sidene. Såvidt jeg forstår får man ikke med docking station of USB-overgang. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) kjesker på en sånn en, jeg gir ****** at det er "kun" 4gb. For meg er 4gb med musikk en god del! *jobbe og å kjøpe mini-iPod* edit : har den kommet til Norge? Endret 8. januar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 iPod, mye plass. Er det en vanlig mp3 spiller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå