thrrowaway Skrevet 24. mai 2021 Del Skrevet 24. mai 2021 Kom til skade å skrive feil oppgavenummer på eksamen i norsk hovedmål. Oppgave/Del A ble til oppgave 1. Problemet er at oppgave 1 først starter i del B. Jeg svarte på oppgave 2 i del B, så da ble det til at jeg har "svart" på oppgave 1 og 2... Tror dere det går fint eller er jeg fucked? Lenke til kommentar
Stu1 Skrevet 25. mai 2021 Del Skrevet 25. mai 2021 Neida, husk at sensor også er mennesker. De har sett gjennom 40 besvarelser før de når din, og da ser de med en gang at du viser til Del A med den første oppgaven, og de klarer sikkert å koble oppgave 2 også. Jeg, derimot, leverte en matteeksamen nå nettopp hvor jeg klarte å stokke om på bildene på 2 av oppgavene, og det værste er at oppgavene og svarene var relativt like, så det kan jo faktisk se ut som jeg har fullstendig dreti på draget, og det kan raskt koste meg en 6'er 😬 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Kanskje du bør spørre eksamensansvarlig, men uten å identifisere deg først. Du kan altså ringe. Forøvrig klarte jeg en gang å møte opp på feil dag på eksamen. Hadde forberedt meg skikkelig godt også. Alt pleier som oftest å ordne seg om dine intensjoner er gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå