Gå til innhold

Fotball-EM 2021 – Diskusjon og kamptråd

Meningsmåling  

30 stemmer

1. 1. Hvilket land vinner EM?

• Italia
      3
    • Belgia
      1
    • Nederland
      0
    • England
      5
    • Spania
      0
    • Portugal
      2
    • Tyskland
      5
    • Frankrike
      14
    • Kroatia
      0
    • Annet land
      0

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 11. juni 2021, 19:00

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Pallehysa skrev (1 minutt siden):

Du meiner at kamper ikkje blir dårligere med ein monoton kommentator? Veldig rart at dei er flinke på det no i denne kampen då. Har vell fått høyrt det eg snakker om.

Drillo bryr seg pent lite om hva andre mener. Har han heller aldri gjort. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slettet-D7I5Gr2 skrev (Akkurat nå):

Vi får bare være uenig.  😃

Jeg kan ikke fatte hvis du mener Drillo har kommet med noe særlig dypt av sin ekspertise i dette mesterskapet, men la gå :) 

Elsker forresten Drillo, liker også litt at han er konstant negativ, det er underholdende og karakteristisk!

• Liker 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Pallehysa said:

Du meiner at kamper ikkje blir dårligere med ein monoton kommentator?

Jeg mener en kommentators jobb er å kommentere det han/hun ser/mener - ikke å hause opp stemning der det ikke måtte finnes grunn til det.

Kampene er som de er og kommentatorene kan ikke gjøre noe med det - om man må ha påtatt entusiasme fra kommentatorer for å gjøre kampene bedre så er de neppe spesielt gode i utgangspunktet.

Endret av Zork
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Snikpellik skrev (2 minutter siden):

Elsker forresten Drillo, liker også litt at han er konstant negativ, det er underholdende og karakteristisk!

Der er vi enige ^^

Lenke til kommentar
Zork skrev (3 minutter siden):

ikke å hause opp stemning der det ikke måtte finnes grunn til det.

Stråmann. Har eg aldri sagt heller. Men dei skal selvfølgelig vise entusiasme der det høyre heime. Deriblant eine Danmark kampen, husker ikkje kem dei møtte i farten, rundt 60 minutt, Danmark spelte turneringens fotball, og hadde ein sjanse, skudd som gjekk 10cm utanfor fra 25m. Monotont fra Drillo og co.

Samtidig skal kommentatorer prøve å få opp interessen sjøl når det er trått på banen. Ikkje "sånn går no dagan".

Endret av Pallehysa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, Pallehysa said:

Stråmann. Har eg aldri sagt heller.

Tror du skal kikke litt mer på ditt første svar til meg ("Du mener altså...") før du anklager andre for å komme med stråmenn...

Nei, jeg "mente altså ikke", men valgte å se bort fra din åpenbare stråmann for å svare deg. 

Drillo er den fotballfaglige mest kunnskapsrike person vi har her i landet - det blir noe meningsløst å klage over at han ikke går bananas av entusiasme over prestasjoner han mener ikke holder mål.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Pallehysa skrev (5 minutter siden):

Stråmann. Har eg aldri sagt heller. Men dei skal selvfølgelig vise entusiasme der det høyre heime. Deriblant eine Danmark kampen, husker ikkje kem dei møtte i farten, rundt 60 minutt, Danmark spelte turneringens fotball, og hadde ein sjanse, skudd som gjekk 10cm utanfor fra 25m. Monotont fra Drillo og co.

Samtidig skal kommentatorer prøve å få opp interessen sjøl når det er trått på banen. Ikkje "sånn går no dagan".

Andreas smith oser jo entusiasme. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Snikpellik skrev (Akkurat nå):

😂

Tenkte på det i går, var helt absurd hvor labert det var fra Smith og Torp under Sveits-Spania. Begravelsesstemning. Men det er trøkk i han når det først tar av!

Vanskelig å vise noe entusiasme når Spania spiller også da 😘

Lenke til kommentar
Zork skrev (2 minutter siden):

Tror du skal kikke litt mer på ditt første svar til meg ("Du mener altså...") før du anklager andre for å komme med stråmenn...

Nei, jeg "mente altså ikke", men valgte å se bort fra din åpenbare stråmann for å svare deg. 

Det var eit spørsmål. Siden du så åpenbart ikkje ville forstå at eg snakker om entusiasme, og ikkje "cheerleading".

Zork skrev (5 minutter siden):

Drillo er den fotballfaglige mest kunnskapsrike person vi har her i landet - det blir noe meningsløst å klage over at han ikke går bananas av entusiasme over prestasjoner han mener ikke holder mål.

Nok ein stråmann. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...