ballemann Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 hmm jeg vet ikke hvor store de er fordi pc1.no har ikke fått dem enda, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves... sååå store er de nok ikke, og husk de er ikke som de gummilistene denne pyntelist fra sunbeam må du lime\bruke silikon for å feste bak listen... Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg er stor fan av harry så jeg synes det blå tok seg godt ut! Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Likte sølv finnishen inni kabinettet! Sån "krom" effekt, men ikke for mye eller lite. Begynner å ligne noe nå som fler og fler begynner på prosjekter. Tror jeg kommer til å begynne på ett eller anna seinere når det har daffa seg litt ut her inne på workloggs, så ikke det blir en liten tørke periode, men tiden vil vise Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 vannkjølinga bildene er store så derfor bare link, her er liksom radioatorn da http://home.no.net/aod/forum/case/P1010077.JPG slik så det ut når jeg hadde montert det: http://home.no.net/aod/forum/case/P1010085.JPG og til slutt så det så jævli ut, skal ikke ha plxi så det har ikke noe å si http://home.no.net/aod/forum/case/P1010093.JPG resultat fra klokking: har 2.4(B) @ 2.8 med twinmos 2700 cl2.5 1 GB (hastighet på minne lesing=2953! tempratur: på cpu idle 44 max 58 Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 vannkjølinga bildene er store så derfor bare link, her er liksom radioatorn da http://home.no.net/aod/forum/case/P1010077.JPG slik så det ut når jeg hadde montert det: http://home.no.net/aod/forum/case/P1010085.JPG og til slutt så det så jævli ut, skal ikke ha plxi så det har ikke noe å si http://home.no.net/aod/forum/case/P1010093.JPG resultat fra klokking: har 2.4(B) @ 2.8 med twinmos 2700 cl2.5 1 GB (hastighet på minne lesing=2953! tempratur: på cpu idle 44 max 58 Du skrev da vitterlig i første posten at du skulle ha lage deg et vindu? Har du ombestemt deg? Og det så forresten ikke så fælt ut, litt strips og tape kan gjøre underverker. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 joda er ikke helt ferdig, skal fest den vanntanken og det litt bedre, nja vindu kan bli for mye? elelr skal jeg kjøre på med det også? Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Vindu har jo alle. Ta heller å kjøp den billigste lcd skjermen du finner, skjær hull og sett den i rett bak hullet på innsiden. Så kan du bruke den som skjerm nr 2, vise gullfisk film eller noe annet rart. Endelig no fornuftig å bruke rema skjermen til! Litt dyrt da men, det gjør ikke noe. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Det kabinettet hadde blitt fint hvis du ikke hadde tatt på det gullaktige sprayen. Det ser jo ut som om det er et reir for måker. Måkedrit overalt (no offence) Men det er min smak da, ser ut som om de andre likte det de så Endret 11. januar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) vel skal jeg ta et nytt bilde da?, gjør det nå snart jeg, men jeg sliter med luftinga, hvis kabinett døra ikke er av, da holder chipsettet mitt 55~65 grader! minne på skjermkortet blir også ganske hett.. Endret 11. januar 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Det kabinettet hadde blitt fint hvis du ikke hadde tatt på det gullaktige sprayen. Det ser jo ut som om det er et reir for måker. Måkedrit overalt (no offence) Men det er min smak da, ser ut som om de andre likte det de så er litt enig med den gulldriten ja, den passet lizzm ikke inn Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 yeees here it is... Her har jeg stappa inn viftene.. og et par bilder av kabinettet, litt av lakken har falt av på toppen av sidedøra, siden den ble litt kjukk så kabinettet mitt skrellte det av... men det ser værre ut på bildene, en i virkligheten her ser kabinettet hvitt og rart ut, trur klarlakken lagde et slags belegg jeg må tørke av det er jo ikke hvitt egentlig.. og resultatet ble mye bedre når jeg fikk inn de 2 viftene.. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) sorry, men det ser helt forjævlig ut Hadde du bare latt det være svart og blankt Endret 11. januar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 lakk den blå saken på sida, og powerknappen gullfarga du, så blir det nok bra. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Viftene på radiatoren din hadde nok vært mer effektive om du hadde hadde større vifteblader på viftene og mindre "rundinger" i midten. Ganske grei mod. men den gull sprayen var ikke så pen gitt. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 vel vifta er enormt kraftig da, flytter på mere luft en den som fulgte med.. Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 har den ikke et enormt høyt turtall da? den ser i allefall slik ut. men det store spørsmålet er er jo da , bårker den mer enn den som fulgte med waterchill settet? jeg syns min bråker noe helt jæ*** på 12v, men det kan være at lyden er fra hardisene og ikke WC viften Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 vel vifta er enormt kraftig da, flytter på mere luft en den som fulgte med.. Du skulle ha brukt en shroude sammen med den viften, den ville da ha trekt luft fra hele radiatoren og ikke bare ved viftebladene. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Syns gullstripene var litt kule, men ja - den blå stripa var ikke direkte vakker sammen med resten. Og du - bilder skal være max 400x400... Fiks! Nuh! Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Holder den krom-lakken seg bra enda? Mener jeg brukte akkurat den boksen der på den grønne stripa når jeg lakka lillebroren til det kabinettet du har der, og den ble grå etterhvert, og fingeravtrykk festa seg i det, etc. Kan jo også bare være jeg som alltid har hatt store problemer med å vente lenge nok før jeg sjekker om lakken er tørr Flink til å legge på flere tynne lag, er jeg heller ikke. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Du skulle ha brukt en shroude sammen med den viften, den ville da ha trekt luft fra hele radiatoren og ikke bare ved viftebladene. Hva er en shroude? *n00b* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå