Gå til innhold

Anbefalte innlegg

:thumbs: Vel nå i dag fikk jeg kabinettet mitt (aopen hq08) som jeg skal lakkere sette inn vindu, vannkjøling og lyskaster i toppen av kabinettet. det begynner som følger

Først så måtte jeg vaske kabinettet med no "sterk vask" som det stod på en flaske, og så måtte jeg dusje kabinettet "nakent"

(front panel vaskes)

1_liten.jpg

Kabinettet dusjens nakent :p rent og pent!!

2_liten.jpg

Vel å maskere der man ikke skal få maling er kanskje ikke så dumt, selvom det var et hel-vete å få den teipen fra biltema av igjen...

3_liten.jpg

her ser vi litt av kabinttet før det får et nytt liv, og sraylakken..

4_liten.jpg

Og så begynnte jeg lakkeringa eller vi da.. :p Sølvlakk lakk fra biltema, onkli saker ! nå blir det i allefall litt glinsende i kabinettet...

5_liten.jpg

her er første strøk av frontpanelet, det skal bli lekkert!! :thumbs:!

6_liten.jpg

Ja jeg tok ikke så mye mere med av lakkinga, jas svart serru, og sølv-blankt kabinett...

7_liten.jpg

Her har jeg fått på den flotte Gold-finishen min, ja det ble ******* gromt :p

8_liten.jpg

her er det bilde av topp-panelet og front panelet..

9_liten.jpg

her er frontpanel med gull finish-sprayen :p var faktisk en slags spray som spraya noen hårstråd med maling...

10_liten.jpg

Her er hele kassa, uten maskeringsteip...

11_liten.jpg

her er frontpanelet med gull-finish litt tydligere...

12_liten.jpg

her er alt ferdig, legg merke til at jeg har nå tatt stikk-sga og sagd ut høl foran til radioatorn til vannkjølinga, mere kommer i morgen !

13_liten.jpg

edit glemte å si: klarlakk til slutt

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, jeg likte egentlig den blåe stripen. Akkurat passe tacky kombinasjon av svart og blått. Men den gull-drefsen kunne du i mine øyne ha spart deg for, tror det hadde vært tøffere uten. Men det skal bli spennende å se hva du klarer å få ut av boksen til slutt!

Lenke til kommentar
Ford eller ???  :D

:p

Far min har en 1970 modell Ford 5000 traktorgraver. Den ser ut som en skraphaug med fire hjul. Det støggeste på den maskina er disse svarte gummilistene rundt vinduene, akkurat de samme gummilistene som halve forumet her har gnidd oppetter kabinettene sine!

Endret av Kvakksalveren
Lenke til kommentar

Ser bra ut, men du burde få gjort et eller anna med den blå stripa. (Det går an å klipse den av altså)

hehe har selv bestilt noen meter med Pyntelist, mye penere med dette enn de derre store gummilistene...

Koleis er tverrsnittet på desse og kor tjukke er dei? Kunne treng noken slike til avslutningen på et lite prosjekt om dei er store nok.

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...