PC^2020 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Vel nå i dag fikk jeg kabinettet mitt (aopen hq08) som jeg skal lakkere sette inn vindu, vannkjøling og lyskaster i toppen av kabinettet. det begynner som følger Først så måtte jeg vaske kabinettet med no "sterk vask" som det stod på en flaske, og så måtte jeg dusje kabinettet "nakent" (front panel vaskes) Kabinettet dusjens nakent rent og pent!! Vel å maskere der man ikke skal få maling er kanskje ikke så dumt, selvom det var et hel-vete å få den teipen fra biltema av igjen... her ser vi litt av kabinttet før det får et nytt liv, og sraylakken.. Og så begynnte jeg lakkeringa eller vi da.. Sølvlakk lakk fra biltema, onkli saker ! nå blir det i allefall litt glinsende i kabinettet... her er første strøk av frontpanelet, det skal bli lekkert!! ! Ja jeg tok ikke så mye mere med av lakkinga, jas svart serru, og sølv-blankt kabinett... Her har jeg fått på den flotte Gold-finishen min, ja det ble ******* gromt her er det bilde av topp-panelet og front panelet.. her er frontpanel med gull finish-sprayen var faktisk en slags spray som spraya noen hårstråd med maling... Her er hele kassa, uten maskeringsteip... her er frontpanelet med gull-finish litt tydligere... her er alt ferdig, legg merke til at jeg har nå tatt stikk-sga og sagd ut høl foran til radioatorn til vannkjølinga, mere kommer i morgen ! edit glemte å si: klarlakk til slutt Endret 6. januar 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Bedre enn før: Oh my yes! Men vet ikke helt om jeg likte de gull sakene. Kanskje de ikke kommer til sin rett på bildene? Skal du ha vindu i pc'n eller? Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 såg bra ut det dere du. vart bra med dårlege chrome lakken til biltema såg det ut som... når eg brukte det på plast varte det masse stygge-flyte-dråpe-dingser stå på... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Svart og gull, berre lekkert, men blåfargen ble litt for mye. Lykke til videre, gleder meg til vannkjølingen. Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 er enig, burde lakke over den blå stripa og (det er mulig å klipse ut den) Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hm, jeg likte egentlig den blåe stripen. Akkurat passe tacky kombinasjon av svart og blått. Men den gull-drefsen kunne du i mine øyne ha spart deg for, tror det hadde vært tøffere uten. Men det skal bli spennende å se hva du klarer å få ut av boksen til slutt! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Ble mye bedre enn før ja, men jeg synes du kunne fjerna den blåe stripa der Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Nok en gang så er limiten til kunder på home.no oversteget. Dette fører til at ikke alle får sett bildene 24/7. Onsdag morgen 04:22 funket ikke bildene til meg i allefall. Finn dere andre plass å laste opp bildene:) Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Ble gaske bra, men husk nå å gjøre kuttinga før du lakkerer. Du kunne også tatt løs flere deler fra kabinettet før du lakkerte det i sølv. Da tenker jeg spesielt på hd-kassettene. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 synes det ble ganske bra med den sølvlakken fra biltema jeg Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Ja, den sølvlakken så svært bra ut på bildene! Nærbilde pls? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 ja når jeg kommer hjem.... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 det var ganske fett.. men den blå saken gjorde at det ble litt disturbing i harmonien... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) hehe jag, forslag til hvordan jeg skal ta den, sølv med gull drit på ? edit: kanskje jeg kommer til vannkjølinga i kveld... Endret 7. januar 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
notarget Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Blir stilig når du har fått bort den blå fargen på stripa. Men skal du ha katoder inni pcen? Blir vel rødt eller gult da? Keep Up The Good Work! Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Fin den der ! MEN, ødelegg ikke dette kabinettet med plexi! Særlig ikke med slik svart gummilist rundt, da ser det ut som en 1972 mod traktor. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Fin den der ! MEN, ødelegg ikke dette kabinettet med plexi! Særlig ikke med slik svart gummilist rundt, da ser det ut som en 1972 mod traktor. Ford eller ??? Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Ford eller ??? Far min har en 1970 modell Ford 5000 traktorgraver. Den ser ut som en skraphaug med fire hjul. Det støggeste på den maskina er disse svarte gummilistene rundt vinduene, akkurat de samme gummilistene som halve forumet her har gnidd oppetter kabinettene sine! Endret 7. januar 2004 av Kvakksalveren Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 hehe har selv bestilt noen meter med Pyntelist, mye penere med dette enn de derre store gummilistene... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Ser bra ut, men du burde få gjort et eller anna med den blå stripa. (Det går an å klipse den av altså) hehe har selv bestilt noen meter med Pyntelist, mye penere med dette enn de derre store gummilistene... Koleis er tverrsnittet på desse og kor tjukke er dei? Kunne treng noken slike til avslutningen på et lite prosjekt om dei er store nok. Endret 7. januar 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå