Gå til innhold

kjøler til XP

Dimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har Silent Viking.. Er faktisk ikke så hemningsløst fornødd med den.. Men så har jeg også høy kabinettemp da.. I følge Sandra er load temp på 52-53 grader mens hk(PC Alarm) sier 58 grader.. Må investere i termometer snart for jeg blir ikke klok av dette.

Lenke til kommentar

hei, brodern kjøpte nettopp silent viking til sin XP1800+. den kjøler VELDIG bra!! den gikk ned fra 45 grader til 35 idle! og sank nesten 6 grader full load.. han hadde en gammel Zalman CNPS5000 som sucker ass..! :grin: han er veldig fornøyd!! silent viking er også veldig lett og da på og av, trenger ikke å skru ut hk engang!! JA, den passer i dragon bigtower til de som lurer...

[ Denne Melding var redigert av: [FS]Inhumanzer på 2002-03-08 15:55 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-08 15:53, [FS]Inhumanzer skrev:

JA, den passer i dragon bigtower til de som lurer...

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: [FS]Inhumanzer på 2002-03-08 15:55 ]</font>

HVorfor skulle den ikke det?

DEt er hk`et man skal tenke på om kjølern passer eller ikke, med hensyn til kondensatorer/transistorer som er i veien.

Lenke til kommentar

Quote:

Dimm skrev (2002-03-08 20:22):

Noen som har prøvd denne kombinasjonen.

Jeg har prøvd det :smile: Funket ikke noe særlig bedre en orginalt, så jeg prøvde noe jeg hadde lest at noen andre her på forumet hadde gjort dvs brette finnene ut på taisol kjøleribba slik at du får satt/ limt/ stripset fast en 80mm vifte til å blåse ned på kjøleribba.

Har ikke noen resultater å vise til da dataen min tok kvelden og en liten formatering og nedgradering til en celeron 400@500 :sad: sier vel sitt til at jeg verken finner tilbake til bilder og amd prosessor til å teste med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...