Selgern-01 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hei alle sammen, Jeg lurer på følgende : Når en ny butikk dukker opp på nettet som selger det samme som alle andre gjør f.eks Komplett.no, MPX.no osv osv... Hva ser dere på før dere eventuelt handler i den nye butikken ? Er det design ? Priser ? Hvem som står bak butikken ? Eller er det andre elementer som gjelder ? Jeg lurer på dette fordi, hvis butikken er ny så har den jo ikke noen erfaringer å vise til her, regner med at det er mange som leser erfaringer før de handler i den utvalgte butikken.... Takk på forhånd Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 All of the above? + tidligere kundebehandling. Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Jeg benytter meg stort sett av andre sin erfaring med nettbutikker slik at jeg vet om de har god kundeservice og at de er hyggelige når det gjelder retur av varer. Selvsagt er jo dette vanskelig når butikken er helt ny, men det jeg ser på der er om butikken har en god og oversiktlig nettside som gjør at butikken fremstår som seriøs, gode tilbud og benytter seg av sikre betalingssystem. Hardwarebutikken.no er helt ny så vidt jeg vet og den har allerede fått mange brukere fordi de har vist, så langt vel og merke, god kundeservice (rask svar på mail blant annet) og har kjørt mange gode tilbud i julen. Stikkord: - God nettside - Rask på levering - God kundeservice (viktigst! :-) ) - Tilbud Edit og PS: Det siste en ny butikk må gjøre er å legge inn et innlegg på hw.no der det reklamerer for sin nye butikk med falskt navn og spør folk om hva det synst om den... dacourt Endret 6. januar 2004 av dacourt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå