Errae Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 hei! pc oppsett: asus a7n8x-deluxe amd XP athlon 2600+ 512 mb noname ram 2*250GB wdc 1*60GB wdc NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X jeg har ett pctv pro kort fra pinnacle,- nettopp installert XP pro på nytt. jeg har installert nyeste programvare for pc kortet, 5,50, men det hjelper ikke... når jeg ser på tv så henger bildet igjen, lyden kommer først. dette skjer også når jeg tar opp. enkelte ganger så "hakker" bildet. er det noen som har noen ideer ? kortet har fungert glimrende før. takk for svar Lenke til kommentar
Alexander_sola Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hmmm maybe format again ??? Start meny > Kjør > Format C: > Ja Lenke til kommentar
Errae Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 eller var det der bare ett elendig svar ? noen andre som har fornuftige svar ? Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hva med å prøve og legge inn den programvare versionen som fulgte med TV-kortet.. Har du ikke en eldre verison liggende, har jeg det. Har samme kortet sjæl, og det funker flott i XP her.. (Husker ikke hvilken versin jeg har..) Lenke til kommentar
Errae Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 kan no prøve det, men blir ikke før i morgen. skal se CSI snart (= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå