Gå til innhold

ny mobil til sommern

Anbefalte innlegg

jeg har nå en t610 og jeg er bruktbart fornøyd med den,men siden jeg kjøpte sist sommer har jeg sett at den er ikke så bra på enkelte ting.men de tingene viste jeg på forhåneden.

så når sommer kommer har jeg tenkt og kjøpe meg en ny mobil,så spørsmålet til dere er hva kan jeg forvente meg at en kjempe bra mobil til sommern?.

her er ting jeg har lyst på i en ny mobil:

262000 farge dybde tft skjerm

minne kort

helst bedre kamera en 640*480 kamera som feks nokia 6600 og sx1 har kansje et megapix camera hadde vært kult.

kan jeg få det i en mobil til sommer/høsten?

ps: når kommer umts nettet til og bli operativ slik at vi kan kjøpe telefoner som SE z1010 og siemens u15?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
T650 hadde vært fint. Mega pixel kamera og greier.

leste at t650 hadde xga camera som er 800*600 ikke mega pix,men det er jo bra rykter.

når man nevner nye mobiler så leste jeg litt så nevner mange siemens s65 og nokia 6230.har dere hørt noen om de eller er det bare rykter også?

Lenke til kommentar

Hm... Jeg har hvertfall lest at den skal ha mega pixel kamera, og jeg tror den får det. Er på tide syns jeg. Annet du kan vente deg er 3G mobil fra Sony Ericsson. Den kommer ut 1.kvartal i år. Den er faktisk blitt oppført opp som tilgjengelig nå på Sony Ericssons hjemmesider, noe som betyr at de straks sender det ut til forskjellige land. Modellen er forresten Z1010.

Lenke til kommentar
håper t650 for guds skyld får minnekort; GJØR NOE MED MINNET!!!!!!

Synes ikke det gjør noe særlig at T610/630 har "lite" med minne.

De har ikke videoavspiller eller mp3spiller.

Har man lyst til og ta mange bilder får man sikkert inn rundt 50stk på en mb,og rundt 25 javaspill på den neste byten.

På de telefonene det trengs(P800/900,og Z1010 som kommer) har de støtte for minnekort.

Lenke til kommentar

jeg ser også etter ny telefon som er ute innen omtrent 3 måneder...Noen tips??Har sett litt på t630...det er en telefon som er omtrent like funksjonell som den jeg vil ha....Og i omtrent samme prisklasse som t610 ligger på i dag...Dvs at mote telefoner fra samsung ikke er noe for meg, for dyre og for lite funksjoner....

Lenke til kommentar

fra en engelsk butikk

Sony Ericsson's first 3G product - a phone capable of dual-band GSM (900/1800), GPRS and UMTS communication. Also features an integrated digital camera, Memory Stick Duo slot and Bluetooth connectivity.

en annen butikk

Features at a glance:

Compatablility: UMTS / GSM 900 / GSM 1800

Dual displays: 176x220 pixels / 65 536 colors and 101x80 pixels

Built-in digital camera

MP3 player

MPEG4 player

Java

Bluetooth

WAP 2.0

POP3 email client

ser ut som om det er vga kamera

Lenke til kommentar
på tide at det kommer bedre kamera på mobil en 640*480 kamera som er på de beste mobilene.640*480 kamera kom med p800 først og siden den kom ut har ingen mobil kommet ut med bedre oppløsning en den.

p800 var nok ikke første mobil med 640x480. 7650 hadde også den oppløsningen...

kameraet til p800 er jo ganske elendig, så selv om den har samme oppløsning som dagens kameraer ser du nok temmelig stor forskjell på bilder tatt med p800 og f.eks. E700.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...