Gå til innhold

Speile telefon til pc

Anbefalte innlegg

Jeg har Samsung S21 og har forsøkt Samsung Dex for å få telefonskjermen opp på pc for å enklere skrive rapporter osv i forbindelse med jobben men spesielt i den ene appen som vi bruker til timelister ++++ mister jeg æ, ø og å pluss at en del tegn er feil ( f.eks så blir "(" til "!" ).

Høres ut som problem med språk bl.a men jeg har bytter språk og det blir noe feil uansett.

Noen tips om programmer/ apper jeg kan bruke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nidar2 skrev (31 minutter siden):

Hva med et trådløst tastatur til mobilen? Logitech K480 kan brukes til å så mangt.

Hvis det ikke er noen gode programmer /apper så er det absolutt en mulighet. "Alltid" bedre med større skjerm 🙂

Lenke til kommentar
Nidar2 skrev (3 timer siden):

Hva med et trådløst tastatur til mobilen? Logitech K480 kan brukes til å så mangt.

Kjenner du til K480 tastaturet? På layout så ser det ikke ut som at ø, æ og å er med men det er kanskje noen måter å få det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
RuneTh666 skrev (10 timer siden):

Kjenner du til K480 tastaturet? På layout så ser det ikke ut som at ø, æ og å er med men det er kanskje noen måter å få det.

Mitt tastatur har norske bokstaver. Kanskje noen av dem er av sideimportert type.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
RuneTh666 skrev (16 timer siden):

Hm, når jeg skriver de norske bokstavene så får jeg fremdeles opp spesialtegn.

Vet ikke om jeg kan bytte oppsett på tastaturet. På telefonen står alle innstillinger jeg kan finne på norsk eller norsk

Jeg bruker ikke mitt så mye, men i feks. Gmail fungerer det perfekt og ingen spesialtegn dukker opp når jeg skriver æ, ø og å

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...