Ullsokk Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg har hørt at dell har gjort sånn med pc'ene at det ikke går an å stille på fsb...stemmer dette? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg kan bekrefte dette ja. Dell har egen spesial laget BIOS hvor de har fjernet disse opsjonene, jævlig kjipt av Dell, men det har vel noe med at garanti sakene ikke skal skyldes overklokking. Telcontar Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Ikke noen mulighet i det hele tatt for å få til det?? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Har du prøvd SoftFSB? Tror ikke denne er avhengig av overklokkings-egenskaper i BIOS'en. Dette er et windowsprogram hvor du kan endre FSB mens systemet er i gang. Tror utviklerne sluttet å lage det, men du kan laste det ned herfra: http://www.voodoofiles.com/getit.asp?id=25...=7&s=1024745094 (på eget ansvar selvsagt) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Du kan faktisk laste ned original bios til HK, fra produsent. Da vil du kunne åpne for vanlige overklokkingsmuligheter, såfremt BIOS støtter det. Om PC-en vil virke etterpå, kan jeg ikke garantere. Garantien opphører. Og du kan ikke gå tilbake til original Dell bios. Valget er ditt. [ Denne Melding var redigert av: Arctic på 2002-03-08 21:16 ] Lenke til kommentar
Johan Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Hva slags hovedkort har jeg da? Sandra sier at det er Dell Dimension 8100, men hva det egentlig er vet ikke jeg. Lenke til kommentar
chma Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Har selv Dimension 8100 og har set innei PC-en og dell har som vanelig trykket sitt navn der hvor vaneligis produsentens navn står....., men skal jeg tippe er det intel hovedkort, men dette er grov tipping. Du må nokringe til dell eller noe sånt for å få svar på dette. Christian Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Under oppstart, trykk pause i tidsrommet da dell-logoen bruker og komme. Da skal du få opp et langt nummer. Skriv det ned, og søk på f-eks google, og voila. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå