audunr Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Hei, leter etter bærbare datamaskiner i billigklassen for en jeg kjenner. Maskinen skal brukes til skolearbeid. Absolutt ingen spillemaskin, altså. Krav: - Prisen *må* være under 10.000. - Må ha CD-brenner. (Det er jo så vanlig nå, så kanskje unødvendig å nevne). - Bæreveske. (Vanligvis ikke inkludert, 400 kroner hos Komplett) - Diskettstasjon. (USB er OK, fåes for 357 hos Komplett.) - Operativsystem (2000 eller XP) inkludert i prisen. Poenget her er selvsagt å få så mye for pengene som mulig. Det beste jeg har klart å finne til nå er Dell 500m, som på grunn av gratis frakt og reduksjon i prisen til og med i morgen havner på 9300 kroner inkludert bæreveske. Med ekstern diskettstasjon er vi oppe i 9758. Link til Dell 500m. Andre billige: Komplett, HP Pavilion ze4513 15" XGA, 9.996 NOK Hardwarebutikken, Toshiba Satellite A30-504/C2.6/15"XGA/40, 9.995 NOK Disse to er Celeron-maskiner. EDIT: Fant ut hvilken maskin vi skal bestille, så jeg trenger ikke noe hjelp nå. MVH Audun Endret 6. januar 2004 av audunr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå