Thraze Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Sitter her med min splitter nye Creative Jukebox Zen NX og sliter faktisk litt med å fatte organiseringen av musikk filene... Er d ****** meg ikke mulig å bare hive over mappene på spilleren slik at alle filene ligger sortert i MAPPENE?? Et ****** å finne frem i mylderet av sanger hvis alt legger seg på samme plass? Er jeg dum? Mulig, men fortell meg hvordan d funker ihvertfall. Takk. Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Er informasjonen om hvilket album en mp3 sang hører til, nødt til å stå i selve id3 tag greiene? Er det ikke mulig å sortere ut og legge det du vil av sanger i mappen "metallica" osv? Ingen som kan gi meg et hint? Lenke til kommentar
ASW Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Filene blir sortert etter artist, album og genere som du sikert ser. Om du ripper en cd føller det ingen informasjon med(navn på album og sanne ting). Er ingen expert på dette omeråde jeg heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå