Magnus- Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 jeg har tenkt å kjøpe dette kabinettet ( lepont sf-201b) etter å ha lest den gode omtalen på overklokking.no, men er det noen som har erfaringer med den "Digital Doc 5+" viftestyringa og som kan si hvorfor den er bra el om dere har noen andre gode forslag til viftestyring på 6 vifter ? jeg har tenkt å kjøpe viftestyring. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DDOC5SPLUS <- viftestyring http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SF201B <- Lepont sf-201b Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=28&GrpID=&s=sr Billig, sølv eller svartfarget (du vil vel ha svart siden kabinettet ditt er det), kan styre 6 vifter og har temp-monitor. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 jeg har ikke noe bekjentskap til digitaldoc, men jeg har den andre der og er kjempe fornøyd, den har 2 temp sensorere og stort fint blått display som viser temp og rpm på 2 vifter. Helt genialt spør du meg... Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Vel..... Kabinettet er supert ( bestiller i morgen) hehehe.... digital Doc 5+ hadde jeg oxo lyst på.... virker bra tror jeg... kan styre 8 vifter.... GÅ FOR DEN! Lenke til kommentar
Magnus- Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 det ble lepont kabinettet med sunbeam rhoebus viftestyring Lenke til kommentar
dp Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hvorfor kjøpte du ikke det med 3 vinduer?? det ser MYE finere ut.. (har et selv..) Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hvorfor kjøpte du ikke det med 3 vinduer?? det ser MYE finere ut.. (har et selv..) Jeg synes egentlig han valgte det fineste. Masse vinduer i hytt og gevær blir bare glorete. Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Å kjøpe Kabbis med vinduer fra før av er lame! Modd det SELV!!! selvgjort er velgjort Lenke til kommentar
Magnus- Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 ville ha et rent å pent kabinett med gode viftemuligheter... orker ikke sånn kabbis med alle regnbuens farger ;D Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Åssen strømforsyning bruker du? JEg har en Lepont superflower som skal drive hele greien, og kjløpte mge en aerogate viftestyring. Eneste problemet er at jeg ikke har noen molex til 3 pins overganger slik at jeg kan ikke montere viften på den før nevnte viftestyringen. OG med det samme jeg er i gang, har du fått greiene nå? I så fall, hra du et hovedkort med et to pins HD LED utgabng? Mitt har fire skjønner du og dette LePont kabinettet har ikke noen overganger. Edit: Hmm, mitt 300ede innlegg Endret 17. januar 2004 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 husk: digital doc justerer *ikke* hastigheten på viftene. det er enten eller. av eller på. den kobler seg inn ved en gitt temp. endte opp med å bare koble den bort. -s Lenke til kommentar
Magnus- Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 jeg har fått det kabinettet, men kjøpte sunbeam rhoebus i sølv.. måtte kjøpe noen 4-3 pins konvertere da, men funker fett nå har en q-tech 350 watt PSU, men har hørt så mye dritt om den så jeg tenker jeg skal bytte til den bra omtalte mist'en som de har testet her på overklokking.no.... også har jeg bare 2-pins utganger til HD-led.. får ikke HD-led til å lyse/blinke, men har vel bare koblet feil eller noe sånt.. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 også har jeg bare 2-pins utganger til HD-led.. får ikke HD-led til å lyse/blinke, men har vel bare koblet feil eller noe sånt.. : Jaha? Altså bare 2-pins utganger FRA hovedkortet også da`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå