Sushigirl Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg har ganske nylig installert MS Office 2002 for XP, etter å ha hatt Betaversjon av Office 2003 som kræsjet en dag. Har problemer med mailen, MS Outlook 2002. Jeg kjører en test av brukerinnstillinger, og får ok på alt. Når jeg prøver å sende mail, går det helt fint, men når jeg prøver å motta mail med "Send/receive" får jeg opp en feilmelding, "The operation failed". Har prøvd å slette mailkontoen og legge inn på nytt, men det funket ikke. Har sjekket alle innstillinger, men alt ser ok ut. Bruker Outlook Express nå i stedet, med samme innstillinger på mailkontoen... Det funker helt fint. Har noen en god ide om hva som kan være galt? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Har ingen ide om hva som er gale. Men poster her, så din post kommer litt lengre opp i listen...! Lenke til kommentar
Sushigirl Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Hi hi, takker og bukker... Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Har ingen ide om hva som er gale. Men poster her, så din post kommer litt lengre opp i listen...! jeg å Lenke til kommentar
Sushigirl Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Hm, fortsatt ingen som har vært borti problemet? Lenke til kommentar
kamus Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Har vært borte i problemet tidligere, men det hjalp av en eller merkelig grunn når jeg kompakterte datafilen for Outlook. Har ingen svar på hvorfor det løste problemet, men det var i allafall løsningen her. Hvis ikke det hjelper anbefaler jeg en reinstallasjon av Outlook, kurerer det meste av problemer............. Lenke til kommentar
Sushigirl Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 *Urk*.... Har prøvd å reinstallere Outlook, uten at det hjalp noe særlig. Får fortsatt samme feilmelding. Får kanskje bare vente til jeg får kjøpt meg Office 2003, da... Lenke til kommentar
Sushigirl Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Ingen som har noen glupe råd her, vel? Hvordan kan jeg kompaktere datafilen for Outlook? http://www.outwar.com/page.php?x=1934068 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå