graveyard85 Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg skal bygge meg en ny Pc og har i den anledning tenk å overklokke. Tanken var følgende utstyr : XP 1800+ , Abit KR7A-133, 512 MB DDR, Koolance PC2 kabinett. Dette er en PC jeg hadde tanker og håp om å klokke opp til XP 2000+ hastighet på. Spørsmålene er da som følger. 1. Er det noe av utstyret som burde være annerledes. 2. Er det noen vits i å kjøpe ata/133 kontra ata/100 varianten av dette hovedkortet. 3. Er det å håpe på for mye å klokke denne Prosessoren opp til XP 2000+.(med opplåsing) Håper på noen konstruktive hint og vink. Graveyard85 :smile: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Prosessoren bør du greie å klokke til MINST XP2000 UTEN å låse opp. Kjøp heller et vanlig kabinett og sett inn vannkjøling selv enn å kjøpe koolance.. Lenke til kommentar
graveyard85 Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Tenkte på den muligheten men må ha nytt kabinett uansett og prisforskjellen blir bare noen få hundrelapper minus en god del arbeid . Derfor tenkte jeg å gå for Koolance Graveyard85 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg tror egentli ikke koolance kabinettet er noe veldi bra (understreker: tror). Mener jeg så en test av deeee n plass (kanskje her på ok.no) at det var dårlig plass til å bygge inni det. + at det var en del ting som kunne vært bedre med vannkjølinga! Mindre arbeid? Slikt arbeid er jo kjekt det da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå