Martin Braathen Røise Skrevet 20. mai 2021 Del Skrevet 20. mai 2021 Amerikansk avis: Bill Gates' image som «likbar nerd» begynner å slå sprekker Lenke til kommentar
galasb Skrevet 20. mai 2021 Del Skrevet 20. mai 2021 Han er værre en Hitler antagelig. Globalist som ønsker depopulasjon gjennom vaksinasjon, matmangel og soldimming. 2 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 20. mai 2021 Del Skrevet 20. mai 2021 (endret) En skal høre mye rart, men dette tar kaka galasb. Ringer Dikemark så de kan hente deg. Endret 20. mai 2021 av The Very End 9 Lenke til kommentar
eivinds Skrevet 20. mai 2021 Del Skrevet 20. mai 2021 Det virker som amerikanske ledere gjerne oppfører seg slik, det er i hvert fall slike avsløringer hele tiden. Fordommene mine sier at det sikkert er slik i Frankrike og Italia også. Norge også? 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. mai 2021 Del Skrevet 20. mai 2021 Det er vel ein god del eksempel frå Norge, og det treng ikkje vere dei mest prominente som driv med det. I musikken, teatret, militæret, politiet, #metoo dukkar opp over alt. Og framleis er det nok store mørketal. Dette undergraver ikkje alt det gode arbeidet Bill har gjort, men er sjølvsagt ikkje noko positivt å ha på medie-CV-en. Om det som står stemmer då. 2 Lenke til kommentar
neglesprett Skrevet 20. mai 2021 Del Skrevet 20. mai 2021 Det er ikke noe nytt dette, har jo vært kjent lenge at Bill Gates en bølle. 1 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 22. mai 2021 Del Skrevet 22. mai 2021 Likandes? Oi. Jeg må være gammel. Jeg mener bestemt at han ikke har vært spesiellt likandes. (-Noensinne?) Joda, hans mange fond, og velgjørenhetsbidrag har vært mange og store opp i gjennom tiden, men han har ikke reellt hatt mange valg. -Sånn er kulturen i USA, tross alt. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå