Gå til innhold

R9800SE vs R9600XT

Myrull

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visst du kjøper ATI 9600XT, kjøp det med 128MB minne og ikkje 256.....128MB ein annan og betre type minne enn 256! Seie seg sjølv med den lille pris forskjellen det er på 128MB og 256MB'en....

Har Asus 9600XT og er ganske fornøyd med det! :D

Lenke til kommentar

Drev å las litt tester her om forskjellige kort, for jeg lurer på å kjøpe ett eller annet jeg også. men det er en JUNGEL der ute..

Kom over en litt intresant sak ... Det var Hercules sitt 9800SE AIW kort da. Men man kunne i allefall Softmodde det til å bli ett 9800pro kort sto det, hvis jeg ikke misforsto totalt da.. og da over går det 9600XT kortet i ytelse. til en relativt rimelig pris.

Her er Link til TESTEN jeg så.

og HER finner du Softmod driverne.

Fungerer sannsynli vis også på det Sapphire kortet den SoftMod'n der.

Lenke til kommentar
Visst du kjøper ATI 9600XT, kjøp det med 128MB minne og ikkje 256.....128MB ein annan og betre type minne enn 256! Seie seg sjølv med den lille pris forskjellen det er på 128MB og 256MB'en....

Har Asus 9600XT og er ganske fornøyd med det! :D

ja, men nå var det nå sånn at det med 256mb var billigere enn det med 128mb da, så jeg gikk for 256

Lenke til kommentar

Har Asus 9600XT og er ganske fornøyd med det!  :D

ja, men nå var det nå sånn at det med 256mb var billigere enn det med 128mb da, så jeg gikk for 256

Var jo det eg meinte, og posten var ikkje til deg...Du sparte ein heil 6'ar der ja ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...