thorsan Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hei Sitter her og irriterer meg over mitt Ti4200 kort og tenkte stappe inn et Radeon9600XT kort, mener å ha sett noen posts om at ATi støtte ikke er helt på topp.. Finner ikke disse postene nå noen som klarifisere dette, og hva må en gjør i linux når en bytter hardware.. _ Thorsan idag er litt n00b Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 ATi har drivere, www.ati.com . verre er det ikke. suse har rpm, da skulle det gå uten problemer. Lenke til kommentar
Booth Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 For ordens skyld så avinnstalerer du nvidia driverne før du bytter å innstalerer ati kortet. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 ATi har drivere, www.ati.com . verre er det ikke. suse har rpm, da skulle det gå uten problemer. Har SuSE rpm til ATi-drivere for 3D-akselerasjon. Neppe. Lenke til kommentar
sim Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Et eksempel. Her er det .rpm filer. Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Du bør vel også reinstallere openGL driverene/lib siden nvidia-driveren erstatter disse. Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 ok takk for, hvordan i allverden tar du uninstall på hardware/ software i linux? Har forresten et nytt tastatur i posten, ps2 til usb blir dette også et problem, er nok litt hjelpesløs... Finnes sikkert en how to, men sitter med eksamen her nå har ikke tid til slikt _ Thorsan Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 ATi har drivere, www.ati.com . verre er det ikke. suse har rpm, da skulle det gå uten problemer. Har SuSE rpm til ATi-drivere for 3D-akselerasjon. Neppe. det jeg mente var: suse har rpm, altså, suse har rpmsystemet, ikke at de har en ati-rpm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå