Espen Jansen Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 Dishonored-utviklernes nyeste prosjekt kan fort bli årets mest unike spillopplevelse. SNIKTITT: Deathloop Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 (endret) Interessant, gleder meg til mer info om dette spillet i månedene som kommer. Returnal er helt fantastisk bare så det er sagt. Et av de beste spillene jeg har spillt på lenge. Det er også mitt førte rouge-like spill. Sliter med biome 3 nå, den er brutal. Har enda ikke klart å komme til bossen. Edit: Dette så kun ut som Hitman med superkrefter etter å ha sett en fersk youtubevideo av gameplayet. Står glatt over... Endret 19. mai 2021 av Ghost pirate LeChuck Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 Dishonored-utviklernes nyeste prosjekt kan fort bli årets mest unike spillopplevelse Det kommer det garantert ikke til å være. Kommer til å komme haugevis av indiespill som havner langt foran på det området. Når det gjelder AAA-spill (hvis man kan kalle Arkane for det), så er jo selvsagt historien en annen, men der skal jo dette ingenting til. Arkane er i det minste et av få større spillselskaper som prøver å lage interessante spill. (Fram til nå i alle fall) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå