Lucifer 666 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Etter jeg la inn XP's SP1 klarer jeg ikke å koble xboxen til i FlashFXP. Gjorde det før så alle innstillingene i flash tror jeg er korekt. Er det noe ekstra sikkerhet/brannmur som automatisk aktiveres ved SP1? Får opp <connection failed (10061:connection refused)> i flash når jeg trykker connect. Noen som kan hjelpe? Er meget fortvilet... Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 La også inn Norton internett security 2004. Kan dette også ha noe å si? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Hvordan kan jeg eventuelt fjerne SP1 i XP. Ingen vits i de oppdateringene vis ikke windows funker som før Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Kan man ikke fjerne SP1 i <legg til/fjern programmer> i kontrollpanelet da? FlashFXP funker som bare juling etter SP1 med meg, men har aldri prøvd med en X-BOX! Norton er flink å sperre ting, sikkert lurt å kikke nærmere på ja. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Kan man ikke fjerne SP1 i <legg til/fjern programmer> i kontrollpanelet da? FlashFXP funker som bare juling etter SP1 med meg, men har aldri prøvd med en X-BOX! Norton er flink å sperre ting, sikkert lurt å kikke nærmere på ja. Funka fint før SP1 og NIS 2004 så jeg er rimlig sikker på at det er en av de. Nis gjør vel ikke noe etter at jeg trykker på "disable" på den?? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Nei, da disabler du den helt. Men pass deg for styggedom fra nettet da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå