Arodem Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 «UnNameD» er den første til å klare bragden. Rundet Grand Theft Auto V uten å ta skade Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 Ingen skade? 1 liv? Å faen.. Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 Kordan klarte han å komme seg inn i militærbasen uten at brydde seg? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 (endret) Denne typen prestasjonar er alltid imponerande, men eg blir sjeldan overraska lengre, for det er alltid nokon som får til det som verkar umogleg. Dei har nok eit godt anlegg for det, men det ligg ganske mange timar bak uansett. Det finnes nok av eksempel på det og noko har nok vokse ut av speedrunner-miljøet, der spelarar allereie brukar store mengder timar på eit spel. Må òg nemne Youtube, Twitch ol. der dei har eit publikum, live eller i opptak, som motivasjon. Mange lev til og med av det, så det er i tillegg økonomiske interesser. Tips til artikkel er ei liste med nokre av dei mest imponerande prestasjonane. Ei av dei første eg kom over var då folk byrja treffe 100% av notane på Guitar Hero, inkludert dei vanskelegaste songane. Endret 19. mai 2021 av Zeph 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 Imponerende og kult. Rockstar fikk til noe spesielt med det spillet. Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 I oppdraget der man (som Trevor) skal sprenge en methlab er det mulig å kjøre rundt uten at politiet bryr seg. Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 Trist å si det, men jeg runda aldri spillet 😩 Kom til et parti ut i spillet hvor historien bare stoppet, og det var ingen oppdrag å velge på kartet. Lenke til kommentar
guttis84 Skrevet 21. mai 2021 Del Skrevet 21. mai 2021 Enig, tror det var 97% det sto(?) Men ikke noe å finne på kartet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå