MultiGamerClub Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 Vindu ved soverommet ser ikke så lurt ut som jeg trodde når jeg flyttet inn.. Er ikke så sikker hva slags materiale jeg burde bruke for å dekke vinduet og lyd dempe rommet? PCen er i samme rom og legger merke til det er en slags rar bakgrunn lyd i opptak jeg har tatt opp i rommet. Har et loft jeg kan bruke evt men det blir virkelig varmt der oppe på sommeren. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 Lystett rullegardin, og tykke vanlige gardiner. Deretter solfilm på utsiden. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 19. mai 2021 Del Skrevet 19. mai 2021 I forhold til lydopptak og bakgrunnsstøy så vil det vel være mest aktuelt å henge opp støydempande materialer på veggar og eventuelt i tak for å ta vekk gjenklang. Om det er lyd gjennom sjølve vindauget som er problemet så er det å henge opp isolasjon. Dette kan være tunge gardiner, eller det kan være at du må til med tyngre isolasjon i heile vindaugskarmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå