Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 37

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NEI 8.PLASSEN KAN IKKE TA CONF LEAGUE SELVOM CHELSEA VINNER CL. Kan noen mute tv2 studio

https://www.thesun.co.uk/sport/14868575/what-happens-if-chelsea-win-champions-league/

I følge the Sun: Hvis Chelsea vinner CL og blir nr 5, går 5 engelske lag til CL. 6. og 7.plassen går til EL, og ingen til Conf.league. Men jeg finner ikke noe om dette i andre linker at ingen går til Conf, så regner med at det kun er EL plassen som mistes. 

Det som er sikkert er at England kun har 7 plasser til e-cup. TV2 er ute på viddene. Og dette øker de prisen for

Endret av Mannen1
Lenke til kommentar
Sexylubb1 skrev (16 minutter siden):

Det er typisk Tottenham for tiden. Spiller bra i medgang men faller som et korthus om det ikke går deres vei. 

Absolutt, men kan du huske noe så ille som de siste 10 minuttene før pause i denne sesongen? Ser litt bedre ut nå.

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (7 minutter siden):

Absolutt, men kan du huske noe så ille som de siste 10 minuttene før pause i denne sesongen? Ser litt bedre ut nå.

Er på jobb. Hører bare på radio, så litt vanskelig å si for meg hvor ille det faktisk var. Overtiden hørtes jo helt syk ut for Villa iaf. 

Dama som kommenterer på BBC5 > alle kommentatorer i Norge, forøvrig. 

Lenke til kommentar
Sexylubb1 skrev (7 minutter siden):

Er på jobb. Hører bare på radio, så litt vanskelig å si for meg hvor ille det faktisk var. Overtiden hørtes jo helt syk ut for Villa iaf. 

Dama som kommenterer på BBC5 > alle kommentatorer i Norge, forøvrig. 

Ja, hun er helt rå! Du kan være glad du er på jobb og slapp unna en full audiovisuell opplevelse av førsteomgangens siste halvdel 😛 

Lenke til kommentar

Nå har altså VAR sjekket for mulig rødt til palace 3 ganger, de har også sjekket om Palace sitt mål ble stående, alt har gått palace sin vei. Arsenal kunne jo hatt noen enorme fordeler her, håper bare avgjørelsene er rett. Snakk om uflaks

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...