knutby Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Når jeg trykke på en link fra forum e-posten så skal den jo vanligvis sende meg til en aktuelle tråden.. Men i stad så begynte den å duplisere seg å åpne så mange vinduer at minnet ble fyllt opp og pcen klikka!! mitt i kaoset så kom det en advarsel om at siden hadde et mulig sikkerhets hull. Hadde kun oppe hw.no når dette skjedde.. og outlook seff. Vet at dette sikkert bare var et enganstilfelle.( har ikke turt å trykke ingen da..) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hva var url`en du fikk oppgitt? Har ikke opplevt et slik problem selv tviler i første omgang på at det er så mye galt.. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Ikke noe mere avansert en dette : http://forum.hardware.no/index.php?showtop...view=getnewpost Hadde heldig vis lagret alt Endret 6. januar 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hørtes veldig merkelig ut, virker ikke som at andre har opplevt dette så det har nok kun vært et engangstilfelle for deg. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Sikkert det.. Altid morsomt med en popup storm:D Alle mails funker ellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå